Day 2 in Prague (布拉格) – Part 6

上 Part 講到我地又番左 Old Town 的小街遊蕩之後, 不經不覺又又到左黃昏, 我地去左河邊睇日落.

布拉格的日落真係幾靚, 主要係因為佢的 Background, 睇下面張相你就覺架啦 :

 

睇完日落, 我地就去食 Dinner 啦 !!  呢間 Restaurant 係我地尋日行小街時無意中經過的, 見到佢好旺好多 Local 都入去食, 咁諗住試下, 點知佢一早 fully booked 啦 !! 咁我咪又 Reserve 左枱今日去食, 好搞笑, 個 waiter 唔識英文, 講左 2 句講唔掂, 乾脆叫我係 calender 度寫低個名同埋幾多個人黎. 今日去到, 另一個 waiter 又話今日 Full 左, 好在我地有 booked 到枱, 仲有位俾我地 !!

呢間食店入面的裝修唔算太特別, 但都幾舒服, 感覺好 Farm House. 雖然呢度唔係食傳統捷克菜, 但佢的食物真係又平又好味呀 !!! 你睇下阿 Dull 隔離 d 食物 !!! 最好味的 2 樣野 : 薯仔 Dumpling 同 雞扒的伴菜 !! 絕對值得一試, 當然記得要 Book 枱 !!

 

 

食完飯, 我地去睇出名的木偶劇 : Don Giovanni. 留意: Prague 係有另一間 Theatre 做同一個劇目, 連場地都係同一個名, 只差冇 "National" 呢個字 (佢係 Old Town 往查理大橋的街上, 都幾顯眼架, 我有影低佢架, 因為我都搵錯地方) !!

而我去的係 "THE NATIONAL MARIONETTE THEATER" , Prague Official Tourism Website 只係有介紹我去呢間, 另一間係點, 我唔知啦 !! Official Website : http://www.mozart.cz/  (可以訂飛)

劇目 : 全程講捷克文, 只知係瘋狂搞笑劇, 演出有木偶 Mozart, 8 隻扯線木偶, 同埋控線的演員 !! 幾好笑, 幾得意, 雖然聽唔明講乜, 但你應該大約知佢發生乜事, 即使只係睇下佢地點 Control d 木偶, 都值得去睇下的 !!!

 

下面幾張相係 Old Town Square 的夜景, 呢個 Trip 最失敗之處係我部相機影夜景真係好唔掂, 因為咁, 我係決定下次番 HK 換番部半自動機  !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: