Shetland Trip Day 8 @ Sumburgh Head – Part 2

離開 Jarlshof 後, 我繼續開車往南走, 先經過一個只得 4/5 間屋的小村, 再慢慢爬過山頭, 可以遙望到 Shetland 唯一的機場, 再往南方向進發, 就會到達 Shetland Mainland 的盡頭 — Sumburgh Head. 係呢度你可以見到 Shetland 第一座 Lighthouse (建於 1814 年), 同時呢一個 Area 亦係 RSBP  Nature Reserve, 係一個睇雀鳥 (Puffins !!) 同觀 Whales 的好地方. 

我後來先發現 Lighthouse 原來有房屋可以租住架 !! 下次點都要試下, 成個山頭人都冇個, 只有一大堆雀仔陪伴住, 而且黃昏時呢度係超級太霧同好凍架 !! 大霧下的 Sumburgh Head, 我會遲 d 再放相上黎 !!  

經過的小村, 真係唔覺有人住咁喎 ~

望得見的機場跑道, 唔單止望到, 仲行到添呀 !! 唔信我有相證明架 !!

Shetland 唯一的機場, 一日都冇乜幾班機, 反而小型機仲多 !

一條大路, 直通往山頭上的 Lighthouse !!

View Point : Look For Whales !! Whales 我就見唔到, 反而係度食左個 Lunch !

 

係 View Point 食完 Lunch, 我泊低架車, 慢慢走上 Lighthouse !! 其實可以 Drive 到上去架, 但中途會見到好多 Birds, 如果你慢慢地, 靜靜地咁行, 仲會發覺佢地會飛得 / 走得好近你添架 !!

年代久遠, 但仍然 Keep 得幾好的 Lighthouse !

喜愛 Lighthouse, 永遠白雪雪的, 配上紅or黃色點綴, 係藍天之下, 海洋之上 佢都係咁靚的 !

不停係我面前表演飛行技巧的 Fulmar !

唔好睇少呢隻肥嘟嘟的小鳥 (Wren), 佢好鬼大聲架, 其中2 個品種係 Shetland 先有架 ! 

 

係呢度當然唔少得又見到我最喜愛的雀鳥 – Puffins 啦 !! 今次仲可以好近咁同佢地影好多大特寫添呀 !! 只要靜靜地咁坐係度, 佢地就會當你冇到咁越走越近, 睇住佢地的各種動作, 依然會覺得佢地好笨鈍 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: