Shetland Trip Day 8 @ Bigton Beach – Part 5

真係好唔鍾意 Yahoo 的新版編輯, Upload 相要一張張黎, 寫野的地方又冇得再 Srcoll up & down, 加左相之後寫野, 一要改 Font size/colour 就勁唔方便 !!

======================================================================

其實呢一日的行程基本上玩晒, 只係又未肚餓, 天又未黑, 我又跑左去 Bigton Beach 度走走, 順手想話影下日落的, 點知 ……

 

剛剛到達時, 天氣仲好好架 !!

由沙灘遠望過去 ……

見到嘛, 見到嘛 …. 呢一堆濃霧湧緊埋黎啦 ~

我今日終於到左對面個島(?!) 啦 !! 呢度有個舊 Chapel Site ! 

好怪的雲已經開始出現啦 ! 呢堆似咩呢 ?!

呢張仲俾雲遮到見到太陽的真身添呀 !!

 

之後我仲乘住大霧, 又開車去 Sumburgh Head Lighthouse, 仲係大霧之中見下 Puffins 添呀 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: