United Kingdom – Peak District – Matlock Bath

如果係 HK, 鍾意冬天, 因為 X'mas 多數係我番 HK, 同親朋戚友 gathering 的大日子 !

如果係澳洲, 就會喜愛夏天, 我可以盡情享受陽光海灘, 玩晒所有戶外活動 ~ 

咁係英國, 我所愛的季節, 就會係秋天 !

呢個時候的英國, 氣溫唔算太凍, 樹木一片紅紅黃黃, 襯上一個萬里無雲的藍天, 真係好令人心情開朗 (特別係經歷左一個多雨的夏天之後), 最開心係, 你總會係身邊見到好多松鼠, 即使佢地係邪惡的灰色松鼠 !!

講左咁多, 都只係想話早係 3 個星期前, 同朋友 + 阿 B'day Girl 去左 Peak District 其中一個 Town – Matlock Bath, 渡過左一個悠閒的星期日 ….

呢個 Town 其實之前曾經 Drive pass 過, 仲係度塞左成個 hr, 印象中佢係一個 Motorbike 迷集中地, 經常有上百的 Motorbike 停泊係路邊 / Carpark, 呢一日都唔例外, 但可能係星期日, 相對少左 d 架啦 ~

星期日的早上, 同朋友們嘆番個 Brunch, 仲要一杯我最愛的 Mocha ~ 

Matlock Bath 的大街, 即使星期日都係咁多車 ~ 

出名多 Motorbike 的 Town, 只係呢 1 part 都泊滿呀 !!

只係一河之隔, 卻別有洞天 ! 好寧靜的河邊小路 ~

我地慢慢向山上走去, 呢度隱藏左一個山上公園, 不過係要入場費的 !!

如果唔想行, 可以坐 Cable Car, 我就梗係選擇行啦 !

山下的風景 – 日落下的 Matlock Bath

食飽飯後, 晚上的 Matlock Bath, 出奇地多人喎.

阿 Con 阿 Con, 你做乜會跳左黎呢度呀 !?

Leave a Reply

%d bloggers like this: