Croatia Day 5 – Part 3 @ Arrived Plitvicka Jezera National Park

離開 Brela 後, 就再次衝上 Highway, 繼續飛馳北上去 Plitvicka Jezera National Park !

Highway 上的雲

長車程上不可缺少糧食, 今次有新鮮 Strawberry ! 

 

入到 National Park 範圍, 到處都係大草地跟山丘, 附近的山不太高, 而且都係翠綠色的, 跟前幾天海邊的"黑山"景色很不同. 沿途時不時見到路牌上寫著 "熊出没注意" (sorry, 呢個係北海道見的, 但呢度真係有黑熊架 !), 我都有嘗試去搵下架, 但天色開始黑啦, 佢真係出現都睇唔到啦 ~

終於天黑前, 到達呢間 Family Hotel, 呢次我地又係出發時只知要去邊個 Town, 跟本冇唔清楚佢的確實位置, 加上呢間係新開酒店, 網上根本冇相片, 我地唯有去到小 Town 時慢駛, 一間一間咁睇屋名去搵囉 … that's why 我地要天黑前趕到呀 ~

我地網上搵酒店時, 係以一間酒店名字開始搵, 去到 website 先知主人已經有第二間, 再到 email 聯絡先知佢第三間都起好囉 ! 証明呢個 National Park 真係越來越受歡迎, 越多觀光遊客 ~ 我地入住的呢間其實唔算酒店, 似 BnB 形式, 而且真係好新, 連地下的 catering area 都未裝修好, 二樓一共有四間房, 房間寬敞乾淨, 有獨立 bathroom, 收費便宜, 才 16 eur pppn ! 唯一缺點可能就是唔包早餐 & 冇煮食地方, 但裝修中嘛, 將來應該會有, 而且只要走 15 mins 可以到附近餐廳解決早晚二餐, 問題不大 ~ 

入到內陸後, 隨處可見的大草地

我地入住的 Family Hotel – 怎麼有點瑞士小屋的感覺 ?!

 

Unload 晒車上的行李, 我地就步行 15 mins 到附近一間餐廳食晚飯, 係全村唯一 open 的餐廳 ! 點解係唯一 ? 因為五月一日 (即 Day 6) 係Croatia 的 Public holiday, 亦係 National Park peak season 之始, 大部份餐廳飲食都係呢日先正式開店, 酒店方面, 就基本上長期都爆滿, 特別我地遇上 holiday 就仲 full, 我地訂呢間係 3 間酒店中 last 一間房黎架啦, 所以打算係呢附近 stay overnight 的遊客, 記得一定要預先 book 好呀 ~

餐廳內差不多全場爆滿, 想來本村跟附近的遊客都跑到此處用餐, 找到近窗的 2 人位, 打開 menu 一看, 跟海邊的 dishes 真的很不同, 海鮮名字已經不多, 當然內陸就以肉頪為主, 尤以 veal (小牛肉) 最多款式, 我地點了 2 款小牛肉, 吃個滿足就跑回酒店, 寫寫 postcard, 聽聽歌, 早一點睡, 為的是明天的早起旅程 !

當天全村唯一開放的餐廳 – 地方夠廣闊但仍爆滿, 可見附近確實沒什麼可吃 !

裝修似剛完成, 地方頗為簡潔光猛, 擺設亦很精緻 ~

一杯啤酒, 一杯 Lemonade, 四葉你呢 ?!

簡單的 Grilled Veal, 配上薯菜

老表要的 Grilled Veal 加上 ham, cheese 同 mushroom, 有點滯的感覺 !

超市買到的糧…. 定係手信 ?!

Leave a Reply

%d bloggers like this: