Malta Diving Trip – Day 8 @ Comino Boat Cruise – Part 3 Blue Lagoon

 

來到 Blue Lagoon 之時, 已經有點人山人海, 這個作為 Comino, 甚至整個 Malta 最受遊客歡迎的天然景點,  果然名不虛傳, 湖水藍的清澈海水 配 幼滑的白色沙底, 怪不得會成為當地 postcard 中的首選場景 !

到達後我並無急於下水, 反而帶著四葉 (有冇覺得我好耐冇提四葉呢 ? 記得佢係有份去 Malta 嘛 ?!)走上小山坡, 除了影一下 Blue Lagoon 的全景, 還有四葉要求好好地影一輯相 (遲下再放上來分享下啦 ~) !

 

由山坡上俯瞰的 Blue Lagoon, 更顯得水色的美麗 ! 不過晒得有點燶的我, 恨不得快快跳下水, 放下四葉 (對唔住啦, 我唔可以帶埋落水 !), 拿出水底相機就跳下水了 !  這次下水當然沒有 5 mm 的保護, 令我覺得水溫有點過冷, 要不停游著水來 warm up, 哈 ! 結果我竟然横渡了 Lagoon 一圈喎 !

潛水的朋友都知, 魚群多數喜歡游走於水草之中多於沙底, Blue Lagoon 雖然大部分都是沙底, 但岸邊卻有不少水草群, 想玩餵魚仔就要到那邊了, 我自己沒有餵, 卻於其他人餵魚之時, 趁機拍照 ~

 

係 Blue Lagoon 逗留了 2 個多小, 就要起撈駛到下一站, 中途卻不知為何安排到 Gozo 的 Mgarr Harbour 走了一轉, 這確實有點奇怪 ?!

Leave a Reply

%d bloggers like this: