沖繩十三之旅 (Okinawa) – Day 9 沖繩本島 – Part 3 Fun Dive @ 讀谷

 

完成了第一個下潛後, 我們先回漁港稍作休息, 準備半小時後再次出動. 雖然陽光普照, 但氣溫卻未算熱得要脫下 5 mm, 正在小休的我, 乾脆連人帶 wet suit 一齊攤在地下晒 ….

留意腳旁的水底相機, 就因為忘了溫差關係, 會令鏡頭起了霧氣, 結果 …. 等一下你看看那些水底相片便知道了 ….

 

由於有一個 non diver 的關係, 預先跟 DM 說明, 下個 dive 要找一個淺點但多小生物看的 dive site, 而這個 dive site 就在漁港不遠處, 大約 20 mins 船程吧, 就在那 4 個巨型 Golf Ball (美軍基地的雷達球) 對出的海面上.

當船停定了, 我便翻滾下水了, 話時話張相邊個影架呢 ?! 我冇乜印象將相機 pass 左俾人喎 ?!

 

之前提及過, 失策的我忘記了將相機放到水中降溫, 結果下水後但開始起了霧氣, 看看相片, 大部份都有點濛濛的, 不過並無影響我對這個 dive 的興緻, 因為實在太多野睇啦 ~

我很愛以下這張相, 你看看 Nemo 的那個傻樣, 都說沖繩是個看小丑魚的好地方 ….

 

DM 帶了點麵包下海給餵魚, 我冇出手, 只負責影相 !

 

呢條究竟係咪 leaf fish 呢 ?!  佢躲在石縫中, 只可以這樣高抄埋去 …

 

真係好鬼多 Lion Fish, 成日都見到佢地的蹤影 !

 

唔講唔覺, 其實呢度有條 Stone fish, 你又睇唔睇得出呢 ?

 

高速飛行中的八爪魚, 太快, focus 得唔係咁好 …

 

這群 sand eels 是由 DM 指俾我看的, 但我最初唔係咁 get 到佢的意思, 還以為佢要問我借相機添, 唉.. 果然一輪冇潛水, 某 d 手勢的意思都差點唔記得了 … 

 

平凡的小海兔 – Nudibranch. 

 

呢件五角型的, 係海星的一種黎架, Cushion Starfish …..

Leave a Reply

%d bloggers like this: