回應 : 旅行的問題及習慣

 

最近見多位 Blog 友都在回應 Dennis 最近 post 的一些旅行習慣問卷, 搞到我又想玩埋一份 !

1) 喜歡有既定的行程,還是真的「自由」行?

由於多數係獨自出門 or 帶團 (即同行友人唔多參與行程計劃的), 所以通常會計劃好大概行程, 會寫下那些地方有咩玩, 有咩一定想去的, 去到了再加加減減, 尤其當我一個人去, 就更加隨意, 分分鐘係海邊坐半日, cafe 又坐半日, 咁就乜行程都唔洗架啦 ~

不過呢, 我就比較喜歡 search 定一些餐廳及其地址, 因為很怕招吃了遊客餐.

2) 出發前會做budget嗎?

好少, 因為機票同酒店通常都預訂好, 於那時候已經把了關, 我本身唔愛 shopping 的, 在當地的洗費有限.

3) 會帶多少衫呢?

睇天氣而定. 至少一日一件, 但如果知會玩活動, 就一定帶多件.
p.s. 其實我好少係旅程中洗衫, 但掉舊衫就成日都會.

4) 會帶香港的食品過去嗎?

唔會. 不過, 我會帶幾支便利裝琵琶膏 !

5) 會帶多少對鞋呢?

唔落水的, 一對. 外加用完可棄的酒店拖鞋.

6) 睡覺會開燈嗎?

唔會. 有咁黑得咁黑, 但行李內一定有電筒.

7) 會玩得天昏地暗、睡得日上三竿嗎?

唔會… 但亦唔會晨早起身趕著出發, 除非有活動.

8) 會換銀包嗎?

會… 通常會用有咁殘得咁殘的, 亦只會帶要用的 card only, cash 都唔會多.

9) 會帶飾物嗎?

唔會, 因為本身就唔戴的.

10) 會帶甚麼類型的底底呢?舊的?新的?紙的即棄?還是綿的即棄?

有舊的用舊, 用唔就掉. 冇咪包好帶番屋企洗.

 

2 thoughts on “回應 : 旅行的問題及習慣

  1. 大山明美

    明美在陌生地方有開灯睡的習慣, 至於 torch 也会放在荷物以防不時之需 (曽試過在土耳其的酒店跳 fuse, 整間部屋都停電, 幸好有帯備懐中電灯)

Leave a Reply

%d bloggers like this: