2013 非洲肯雅尋”物”記 – Day 11 Part 2 Amboseli Selenkay Conservancy Area 的日間及夜間生物

 

於  Porini Amboseli Camp 小休過後, 我們又要出動去 Game Drive 了 !

Amboseli 這個地區也擁有一個 National Park, 因此附近區域也聚居了大量生物 ~

每回 Game Drive, 對我們來說都是一個驚喜來的, 出發之時, 永遠都估計不到我們會遇上什麼動物, 看到與看不到, 90 % 靠運氣 !

這跟我下潛很相似的, 除了會為遇見心儀物種而興奮, 同樣我是很享受那過程的.

 

出門不遠, 我們便遇上了一群六隻長頸鹿.

不過, 來到 Day 11, 我們看長頸鹿也看夠了, 通常只會拍一下, 便會開車繼續前進.

 

原來 Amboseli Selenkay Conservancy Area 也是一個觀鳥的好地方.

隨便走上一圈, 我也可以拍到很多不同的雀鳥.

 

 

非洲珍珠雞 !

 

 

 

一口氣, 分享七張雀鳥照片 ~

 

 

 

肯雅的天氣, 說變就變, 前一刻還算得上藍天白雲, 下一刻卻已烏雲密佈 !

今回近鏡拍下 Eland, 佢地對角的扭紋真係幾靚架 ~

 

 

突然, 又再次於路上遇上大象.

其實每一回近距離觀察牠們, 都有一種顫顫驚驚之感.

 

嘩 ! 呢隻真係超級有型, 仲要好似 model 咁企定定俾我地影, 非常專業.

一身暗黑色, 再配白斑紋, 連眼線都有埋, 會可以咁靚仔架 ?!

佢地叫 Lesser Kudu, 佢地唔係咁易見到架, 今回又好幸運呀 !!

 

 

日落黃昏, 我們再來一個草原大會 !

雖然天氣有點冷, 是日日落也不怎麼精彩, 但我們還是很享受的.

飲品 配 小食, 熱熱鬧鬧一番, 是很開心的時光 ~

 

回到營地,營火已經被點著了 !

我們享用過那豐富的晚飯, 不過是日活動卻還未完結 !

 

再來, 叉電器密佈之情況.

可以想像到, 我們對電力是如何的依賴 ~

 

是日特別活動 – Night Safari, 這是工作人員加班成行的, 超級感謝他們的敬業精神 !!

第一回, 我在野外見到了這隻外貌 cute 到暈的 變色龍 (Chameleon), 太太太可愛了 ~~

 

在野外, 遇上了這隻貓貓, 很容易誤以為是家貓來的呢 … …

無論體型, 外貌, 就連動作都根本是一隻貓來的 !!

 

 

哈哈, 見到呢張相就覺得搞笑, 佢個樣 O 晒嘴, 好似好驚嚇咁 ?!

而且佢的花紋好靚, 體型小小的, 應該是 Genet 來的吧 ?!

 

以下才是我最想見到的 – 貓頭鷹, 而且是一對的貓頭鷹 !!  太太太幸運了 ~~~

望著這對貓頭鷹, 根本不想離開, 又或錯過一眼 !

 

在非洲, 只要遇上天清的冕上晚, 便可以見到滿天星斗 … …

是日夜空璀璨, 我們能清晰的看見那道銀河.

去旅行之時, 很喜歡望著滿天星空, 我不懂觀星, 也拍不好夜空, 就只單純想看著夜空發呆 … …

6 thoughts on “2013 非洲肯雅尋”物”記 – Day 11 Part 2 Amboseli Selenkay Conservancy Area 的日間及夜間生物

  1. Jackie

    一見到你話好”cute”的變色龍 我就快速scroll落下張相啦 XD
    那隻genet個樣點解可以咁搞笑㗎 hahaha~~~ 你哋日間同夜晚見嘅動物都好唔同呢

    1. ~ 魚 ~ Post author

      哈哈哈哈哈, 真係咩 ?!
      我覺得佢真係得意架, 但放番入樹林中, 真係完全搵唔番 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: