HK : 2014 Snoopy Art & Life Exhibition @ Harbour City

 

同日, 原本無計劃去參觀  Snoopy Art & Life Exhibition 的, 卻由於乘坐渡輪過海的關係, 又剛好給我們遇上了 !

於中環碼頭, 我們先見到有機農墟在擺檔, 眼見那一束又一束的莧菜很新鮮, 也很嫰綠, 我忍不住的買了一札來為晚餐加餸.

朋友看中了龍利葉 及 秋葵, 龍利葉我從未煮過, 聽檔主解說起來, 似乎加蘋果滾大半小時便可, 不知味道又會如何呢 ?!

這個農墟除了可以購買新鮮本地蔬果, 還有 ‘在地農學堂” 可以學番一招半式, 詳細資料可以參考以下網址 ~

中環農墟 Webpage : http://www.lowcarbonliving.hk/chi/LowCarbonCommunity-centralfarmersmarket.aspx

 

到了尖沙咀, 正準備走進 Harbour City 買點東西, 卻見到這隻巨型 Snoopy !

一式四隻的 Snoopy, 都幾可愛丫 ?!

有趣的係四隻之中, 我最愛排在最後, 只伸了 1/3 個頭出來的那隻.

何解 ?! 乜佢唔似下潛緊咩  ?! =P

 

Snoopy 展覽分開三部份, 第一部份是上文的戶外大型藝術裝置.

第二部就係 Ocean Terminal 地下的一行十間狗屋 !

十間我都有拍下, 大家又最愛那一間 ?!

 

 

 

我自己就鍾意呢一間啦 ~

 

Snoopy 腳腳大特寫 ! 可愛哦 ~

 

第三部份, 就係這個小展館內的 Snoopy 書法 及 藝術品 展覽 !

留意, 這個展覽內的書法作品可以拍攝, 但其餘展品就唔可以了 ~

 

我幾鍾意呢種 Crossover, 帶點中國特色的 Snoopy.

尤其那幅 “香港” , 可以見到 Snoopy 及 Charlie Brown 在看香港夜景的背影, 很本地的感覺 ~

 

其餘各字的書畫 !

 

大家若想買一點紀念品的話, 那就要到 Ocean Terminal 地下廣場, 那兒設有 Snoopy Japanesque 專門店.

店內大部份的貨品都是 Made in Japan 的, 一貫日本貨品的優點, 設計得好靚,  定價未算太昂貴, 我就買了幾件用得著的貨品 ~

呀 ! 請記得捐款俾 UNICEF (HK$ 10), 就可以換到一張 香港特別版的 Postcard !

 

以下便是我的戰利品 !

4 thoughts on “HK : 2014 Snoopy Art & Life Exhibition @ Harbour City

  1. Gael

    大陸啲食物衛生得人驚,香港其實有條件再發展有機農業啦
    史諾比太多人排隊入展館,我都冇去只在外圍望下算

    1. ~ 魚 ~ Post author

      我去係星期日下午, 冇乜人咋喎, 我都有點意外, 因為上回黃色鴨係排得好誇張架 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: