HK : 超清水之中秋潛日 @ 尖洲

 

進入九月, 雖然仍然要繼續練習行山, 卻無阻我去過的水底生活 !

中秋節翌日, 我們的假期日, 理所當然的跟朋友們齊齊出海去 ~

是日由西貢出發, 目的地 — —- 又係尖洲 !!  今年去呢度都真係去得幾密下 ~~

 

第一潛就係船底直下, 大約 14 – 15m 左右, 頭 13m 超級清水, 老遠 10 m 多都可以見到 Buddies, 水溫又暖又舒服, 簡直同上個月的情況無得比 !!

可惜過左 14m 就有點水濁, 冇咩好睇, 中途又唔見左同行的朋友, 唯有同 Buddy 上番水面先.

 

轉番去小丑林, 6 m 水左右, 清到水面已經可以望見到水底了.

就這麼簡單, 已經令我地非常開心興奮啦 ~~~

其實有時候唔一定要有好多野睇, 單單可以這麼安心地享受水底世界, 我已經好滿足.

 

是日水質有幾清, 睇睇相就知 !

唔講你點會想到是 HK 水域之內 !?

 

 

 

没看到什麼特別的小東西, 全部都是隨拍來的 ~

我們很少在拍小丑魚之時,  是没有微粒阻擋的 !

 

 

 

在某小洞中, 我觀察著 Goby 正在守門口, 結果成功讓我等到住客出現 !!

 

第二潛, 再來下水 6m !

哈哈 ~ 真係以為自己係魚缸內呀 ~

 

 

 

這裡住了多條 Trumpet Fish, 不太怕人, 總在我們身邊團團轉, 又不時即場上演捕食的一幕 !

結果, 牠成了這個 dive 的主角 ~

 

 

 

 

這個 Dive 看到不少海洋生物 … …

 

其他的魚類 ~

 

 

 

石頭魚其實真係隱身得非常好, 亦因此潛水時要小心, 不要將手亂放 ~

不過佢地個樣真係好呆呀 !!

 

 

上水前, 再來一張藍水照 ~

 

回程, 期待過幾天 weekend 再來下水禮.

希望到時水依然清澈, 水溫仍然溫暖 !

 

追月, 仍然可見到天上那個大月亮 !

4 thoughts on “HK : 超清水之中秋潛日 @ 尖洲

Leave a Reply

%d bloggers like this: