Our 2014 Christmas !

 

大家的聖誕過得怎麼樣 ?!

我還是用了最喜愛的方法渡過, 就是跟一班朋友們開大餐, 不論是平安夜, 還是聖誕日, 朋友們都齊齊來到我家聚會 !

平安夜, 没有早放的我收工後, 接載朋友後, 便直驅回家 ~

多得朋友相助, 所有食物及用具齊備, 那 … … 我們開始了那 5 小時的燒烤大會 !

當然, 這班就是解剖了 Miffy 的那一班朋友啦 ~

 

今年聖誕節, 一如以往搞大聚會, 很難得今回有朋自遠方回來, 結果咪人數似乎一年比一年要多了 !

大家很久没有見契女了吧 ?! 今回買一送一呀, 5 個月大的小契女超級活躍, 而且非常好攬架 ~~

  

大眼仔越大越靚仔呀 !

 

 

這是今年就成員, Hamster 仔 ~

係 ! 個名係我俾佢的, 鬼叫佢兩腮脹卜卜咁, 好鬼想搣佢 ~~~

 

是日人數很多, 我一個人煮不來, 幸好得到朋友們出手相助, 各自帶些自家製食品來, 感謝 ~

今回也是以簡單食品為主, 有焗香草雞翼 :  

 

 

香草紅酒醋焗蕃茄

 

白汁焗雙蔬 (個白汁自己用牛油, 麵粉 及 牛奶推出來的, 是很多西餐菜式都用得著的)

 

 

請朋友去某知名牛檔訂了牛柳粒, 用來煮了蒜片牛柳粒 ~

同場, 加了煎牛丸及牛筋丸 with 沙嗲汁 !

朋友帶來的 – 炆牛肋骨, 沙律,  Carbonara, 七彩啫喱, 糖醋骨, 煙三文魚, Breadstick & 蝴蝶酥 !

感謝 !

 

怕不夠吃, 還點了兩個 Pizza 外賣自取 !

想不到, 只要 15 mins 便可以取貨 ~

 

人齊食物齊, 那我們要開動了 !!

聖誕快樂呀 ~~~

 

 

甜品, 都係玩雪糕火煱 !

今年的看來沒以往的好看, 還是喜歡圓球型的雪糕球 ~

 

哈哈 ! 同場加映, 本人要扮雪人來娛賓 !

朋友買來的 costume, 令到某些小朋友很愛, 也有的被嚇得哭起來了 !

大家又覺得點呢 ?! (真係笑鬼死, 咁失禮人呀 ~~~~)

4 thoughts on “Our 2014 Christmas !

  1. Jackie

    嘩! 好多嘢食呀!!! 玩同食都好豐富的一晚~~~
    哈哈 雪人魚一啲都唔失禮人呀. 不過我開頭見你蒙住眼 又拿住支candy cane, 以為你玩緊 piñata 🙂

Leave a Reply

%d bloggers like this: