2015 新春潛遊綠島。獨 Hea 台南 Day 1 Part 1 高雄的 LINE FRIENDS 互動樂園

 

農曆年期間, 我們無懼寒冷, 齊齊組隊去台灣潛水 !

由於我係用里數換取機票, 咁就要首先獨自出發.

這個航程去慣去熟, 在機上吃了份不過不失的點心飛機餐, 45 分鐘後已安全到達高雄 !

 

 

如今到台灣要有流動無限上網很方便, 只要走到電訊公司櫃枱, 選了 package 的日數, 並告知職員要否另加通話費, 交出 passtport 作登記, 便可以成功辦理, 而且價格非常合理.

以我買的這個 10 日 package 為例, 無限上網, 另送 NT 100 通話費, 也不過 NT 500, 很抵玩呢 ~

 

由機楊可以坐捷運直達火車站, 今回我們的出發點是左營車站, 因此我先前往該火車站寄存行李 !

没想到, 竟然會踏入一個海洋世界作主題的車卡, 襯晒我的造型及行李啦, 未潛都已經好開心 !!

 

 

 

來到左營火車站, 我本打算將行李寄存到 Locker, 怎料找了很久也沒有一個 Available.

經過了好心的途人提醒, 我直接將行李寄存到 Sogo 的服務台, 接著我便自由了 ~~~

我先坐捷運去高雄車站, 但由於不想浪費時間找公車, 便直接打的到國立科學工藝博物館.

由於當日正值春節期間, 的士按表收費再加收 NT $50, 結果去程花了過百元, 回程坐巴士才不過 NT 20 – 30 左右, 下次還是不要偷懶了.

 

轉來轉去來到國立科學工藝博物館, 為的就是要去 “Line Friends 互動樂園” 玩玩 !

我不是 Line 的 Fans, 不過難得遇上高雄正在舉辦這個活動, 又怎可以錯過呢 ~

可惜這個活動於 1/3/2015 已經結束, 若然大家去不了, 那看看我的分享又如何 ?!

剛剛查過了國立科學工藝博物館的網頁 (http://www.nstm.gov.tw/), 原來而家正有一個 Lego 世界遺產展 (http://ppt.cc/N3Wn), 有興趣的 7/6/2015 前要去啦 ~

 

購票, 入場 !

 

 

唔係 Fans, 見到咁大塊展板都開心 ~~

 

唔熟愁 Line Friends 的朋友, 呢度有每個人物的介紹架 !

我呢 … 隻隻公仔都見過, 但基本上唔記得佢地叫咩名囉 ~

大家又記到幾多個 ?!

 

這個展覽分很多部份, 這是第二部 !

 

展覽展示了很多不同風格的畫, 不過大多都很搞鬼 !

 

 

 

Brown 呢… 真係有點點 Eeyore 的影子, 不過佢都有佢的 dark side !

 

有一部份是關於旅行的 ! 這 …. 正合我意添啦 ~~

 

 

Line Friends 的 poster 其實幾靚架 !

 

Line Play Ground 係展覽的重點所在, 是最大面積的 !

剛走入場地, 便見到正中央的巨型 Brown 氣球, 好可愛哦 ~

 

好鍾意呢張, Brown & Sally 好得意 !

 

不同場境模型, 有麵包店, Cafe, Market & Bus-stop !

Sally 的出境率很高哦 !!

 

千千萬萬隻 Sally – Magic !

 

這個是大頭氣球 show room !

呀 ?! 唔知個氣球彈唔彈架呢 ?!

 

另外 2 個 show room !

Line Factory 個 idea 好有趣 ~

 

參觀完成個展覽, 還有 Gift shop & Cafe 值得逛逛.

剛好接近展覽尾聲, 有好幾種紀念品都有特價, 我買的 postcard 還是 buy 1 get 1 free 的呢 ~~

獨自遊玩完畢, 我是時候去跟其他隊友匯合了 !

台東 ~~ 我們要來了 ~~~~

6 thoughts on “2015 新春潛遊綠島。獨 Hea 台南 Day 1 Part 1 高雄的 LINE FRIENDS 互動樂園

Leave a Reply

%d bloggers like this: