HK : 今年終於下水 @ 火石洲

 

不知為何, 今年一直没什麼動力去開季.

六月花了接近大半個月去了兩趟旅行, 期間的 weekend 有點懶懶的, 没去潛水, 也没有去 Day trip.

回看整個六月, 就似乎只出了一篇本地遊.

踏入七月, 我被 HK 熱天氣激發下, 終於跟人去開季了.

新一年新試驗, 跟朋友齊齊上 Diving Baby 玩玩 ~

 

就說我的魂魄還未歸位, 出門時總覺缺少了些什麼, 千算萬算都没有想到會唔記得帶 Diving Computer !!!

還好, 最後得到同行朋友出錶相助 ~

是日水面溫度係熱到傻, 晒到燶, 但一跳入水已經凍一凍, 當潛到落去 14 / 15M, 水濁都算, 但真係越潛越震 !!

鬼咩, 我係水面時, 熱到完全唔想打底囉, 潛左一個鐘後, 體溫流失得 77 88  … …

呀 ! 今回仲順手試下 Nikon 機仔的水底效果, 本機可以落到 30M, 唔洗加防水外殼, 好輕便.

平常地拍攝 – 效果可以, 但似乎要調較一下 White balance, 但用到微距就似乎差點 ~~

 

 

 

在火石, 可以找到很多 … …

 

 

Cowries …

 

 

發現了很完整的死屍 ?!

 

是日有食神, 竟然剛好有 BBQ !!

食材豐富得不得了 : 芝士腸, 雞肉腸, 面包, 粟米, 雞翼, 牛扒, 羊扒, 丸, 豬頸肉 … …

邪惡得會令人只顧吃而不再下潛啊 !!

非常感謝船上新相識朋友們的招待, 這個 Fun Dive 一流享受 ~

 

 

 

敵不過心野, 還是來個第二潛, 今回乖乖加番件背心 ~

今回找多些東西來拍拍 … …

 

奶咀海葵, 都有唔同顏色架 ~

 

 

 

找到尾指指甲咁大的兔兔 ~

 

魚, 都影下啦 … …

 

 

是日亮點, 竟然俾我找到藍圈八爪魚 (Blue Ring Octopus) !

不過呢部相機真係要花點時間去影 … …  送上最清晰的 4 張 ~

 

仲有佢地, 顏色都幾靚丫 ~

 

 

想知今日的水有幾濁 ?! 看一下我的自拍照吧 ~

今回兩潛都走遠了, 要自己踢番埋船, 可惜對 fins 唔係自己的, 有點唔慣, 好在未踢到抽筋 !

經過了開季一潛, 係時候要置下新野, 又要收拾一下原有的架生了 ~

 

回程之時, 我終於有 “醒” 過來的感覺了 !!

是日的我完全不在狀態,  感謝朋友們的協助 及 包容, 之後的潛日我會準備好一點的 !!

好野, 我的潛季要開始囉 ~~~

6 thoughts on “HK : 今年終於下水 @ 火石洲

  1. 阿當

    我都買左部機仔啦, 落左兩次水.
    遠景用水底mode, 唔閃;
    細野用近拍mode(2朵花的)+花花mode(1朵花的), 一定要閃.

Leave a Reply

%d bloggers like this: