HK : Minions @ MOKO & New Town Plaza

 

步入暑假, 自然很多卡通片人物出現各大商場, 除了上篇介紹的蛋黃哥, 還有這幾十隻萬人迷  – Minions !

唔知大家睇左呢套卡通片未呢 ?!

我就同朋友們去左睇, 朋友仲帶埋阿 Bob 一齊去添 ~

 

原來 Minions 的展覽分開左 2 個地方, 第一個係沙田新城市 !

最近少左自由行的新城市, 真係好行左好多呀 ~~~

如果大地去到 L1, 可以見到佢地呢班野, 先扮吸血彊屍 … … 呢o靚 !

 

又扮英國的 Queen’s Guard !!

阿 Bob 帶左頂帽, 差點都睇唔到佢 ~

 

北極 Look, 影片的初段的造型 !

 

上番去 L3, 可以去到佢地變身作法國軍人 ~

 

又有原始人造型 …. ….

 

同埋荒島人, 次次見到佢地都諗起, 如果潛水用佢地副鏡, 應該都幾有型喎 ~

 

 

 

 

佢地個古埃及人造型, 都好鬼惹笑 ~

 

海盜們, 睇落有型, 但係實際行動嘛 … … ?!?!

 

走上 L7, 仲收埋左一 team !

 

轉個頭去左 MOKO, 又可以搵到 Minions 佢地 ~

 

King Bob !!!

 

Banana !!!!

其實佢地真係幾似 Banana ~

 

精彩畫像, 笑死人 ~

 

迷你戲院 及 舞台 ~

 

 

最愛這個造型, 一騎三粒, 好鬼可愛 ~

連紅綠燈都係佢地黎架 !

 

這兩 set 造型跟 新城市的很相似, 不過我當然會照影 ~

 

 

在樓上幾層的另外兩個造型, 第一個大家估唔估到佢地扮緊邊個 ?!

 

跟朋友在 MOKO 吃晚飯, 不想吃連鎖餐廳的, 就得排下隊.

Urban Cafe Commune 都真係幾唔錯, 雖然 Dinner set 的價格有番咁上下, 但係佢的份量及食品, 都真係幾值回票價 !

Dinner Set 包括了 餐湯 (我們今回是海鮮湯) 及 飲品, 主菜份量超大, 我們兩個人吃一份烤雞 及 意粉, 都食唔晒個半隻雞.

結果, 又係食唔到甜品囉 !!

Urban Cafe Commune Openrice Review : http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E6%97%BA%E8%A7%92-urban-cafe-commune/432047

6 thoughts on “HK : Minions @ MOKO & New Town Plaza

Leave a Reply

%d bloggers like this: