HK : 久違了的果洲水底 !

 

 

原來我好耐冇去果洲潛水啦, 睇番網誌, 對上個次原來係 2013 年喎  !!

咁耐冇去, 果洲依然是個下潛好地方, 不過都依然係咁鬼凍, 全日三潛都係 23 / 24 度以下, 尤其深潛 16 米後, 真係凍到傻呢 !!

第一潛選了個深水位, 可惜是日 Buddies 有點新, 在水中等了較長時間才齊人, 我們有點邊等邊凍.

直到等齊人, 打算可以一齊潛, 結果不夠 5 mins 全體失散了 … …

潛水失散的規則 – 水中找尋一分鐘, 不見人, 即上水 !

因此, 這一潛除了捱凍, 以及拍了幾張海蘋果之外, 我們就收隊回船 ~~

 

 (這是海蘋果的屁屁嗎 ? >__<)

 

第二潛, 往淺水位去, 最深只有 8m, 能見度及水溫都好好多 !!

呢個位真係算幾清, 睇相就知 !

 

 

 

而且搵下搵下都幾多野影架 ~

 

 

在海葵中找魚魚 … …

 

小丑魚在努力地保護旦旦 !!

呢堆旦仔日子尚早, 未有眼住你, 只有橙色粒粒 ~

 

 

上水前, 找到了一隻超巨型的海葵蝦, 佢真係好大隻架 !!!

勁 !!

 

第三潛, 再次去番同一個位, 今回由 Sunny 哥送我們過去, 超好的 !

 

今回又係大約 6 m 深, 水中能見度比前一個差點點 ~

呵呵… 你以為躲在石縫中就見唔到架啦咩 ?!

今回又見到很大堆蛋蛋呀 , 仲要有好多眼仔添架 !!

 

 

跟著牠走吧 ~~

 

Peek-Ka-Boo !!

 

咁影, 有冇少少外潛 feel ?!

6 thoughts on “HK : 久違了的果洲水底 !

  1. tomdelay

    你d video可以用window 的movie maker 配合 transition串起,加d音樂,post出黎好有睇头,很易做的。不会一截截,唔多过㽼架!

  2. Yandy

    估唔到香港潛都有野睇,我之前考牌時係香港潛左兩次,兩次都係同BUDDY拖住手都見唔到佢個頭既能見度…
    P.S.我係新考牌既O仔~

    1. ~ 魚 ~ Post author

      你好呀, 歡迎你加入海底世界.
      若是新手的話, 請多多練習吧, HK 的水底其實很不錯的呀 !
      水質不夠好是缺點, 也可以是優點, 因為在 HK 是最好的練習, 若在 HK 潛得好, 很多外潛也變得没難度 !
      有機會在本地潛水船見吧 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: