2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 3 & Day 4 之夜潛在 Tasi Tolu

 

 

Day 3 & 4 的夜潛, 我們都選在 Tasi Tolu 這個地方下潛, 能夠令我們決定一潛再潛的, 都估到這裡會是一個好地 !

夜潛由潛店的法籍美女教練帶領, 事實上她是潛店內最勤力的一員, 亦因為她主力店內大小事務, 只有夜晚她才有時間作我們的潛導 ~

Day 3 的黃昏, 我們大約下午 6 時多出發, 去到沙灘剛好是日落時間 !!

喜歡夜潛的其中一個原因, 就是為了這個附送的日落咸旦黃 ~

 

Tasi Tolu 其實就在一個小村落之旁, 因此日間這裡是大小朋友的游泳池, 晚上則是他們乘涼遊玩的地方.

我們的車才剛停下, 他們便會一湧而上包圍著, 他們大多不會手多多, 只是充滿好奇的察看著.

若然有人向他們舉起相機, 他們大多會很熱情的回應, 看著那一張張笑臉, 純真無價 !

 

好了 ! 日落快要結束, 我們齊齊下水吧 !

Day 3 呢一回, 我們會在 Tasi Tolu East 那邊玩 !

深度 20 米, 全程 63 mins, 這裡實在好多野影呀 ~~

 

 

 

呢度有很多 Sea Pan, 唔同顏色都有, 但最得意係可以係呢度搵到大大小小的共生蟹仔.

其實我們在不同的 Coral 內, 都可以找到不同品種的蟹仔, 佢地的匿藏術係咪好厲害呢 ?!

 

 

 

呢幾款蟹仔最愛埋住自己係沙堆, 大家又係咪咁易睇到呢 ?!

 

 

 

Frog fish 出場 !

第二張好可愛哦, 好似做緊 Push up 咁呢 ~

 

 

 

上圖係顏色很美的 Cowry, 下圖則是很 Alien 的 跳螺 !

 

 

 

魚, 雙魚 同 埋 …

 

 

 

呢條魚係咪好有型呢 !?

佢叫 Weedy Scorpionfish, 佢的外表很複雜古怪, 但就係咁先想見下佢 ~

 

呢度的小丑魚真係幾鬼惡下,  不過好多群都係生左蛋, 咁就唔怪得佢地咁惡了, 要保護下一代嘛 ~

睇下, 幾辛苦先影到呢個小丑魚旦串串 … …

 

 

其他的古怪生物 …

– 係度打交的 2 隻怪物

– 縮頭綠色透明蝦 !

 

 

仲有佢地 (難得影到咁清咁靚嘛 …)

 

Day 3 的晚飯, 就在民宿的酒吧內 !

Burger 都幾足料, 西瓜汁即點即榨, 整體食品質素評分 ~

 

Day 4 黃昏, 我們再次出發 … …

 

再次來到 Tasi Tolu, 大家都可以看到這沙灘有多長, 出水入水位固然多, 就連潛點也其實多過一個 !

這回又再次等到日落漸降, 我們才下水.

又得到了一個美麗的咸旦黃 ~~

 

在水中央, 一邊日落, 一邊月亮, 我向著大海進發 … ..

上回係 East, 今回去 Tasi Tolu West !

今回玩熟左門路, 可以一口氣玩夠 80 分鐘, 玩到冇氣先上水 ~

 

呢隻 … 我叫佢做 “羊咩咩” !!!

其實佢係叫 Sapsucking sea slug 先啱, 但睇清楚佢個頭度, 係咪有兩個黑點好似眼仔咁, 正面咁影真係好似羊咩咩架 !!!

佢地實制體型有幾大粒 ?!  就係連手指尾指甲的一半都冇呀 ~~

 

 

 

呢張相呢, 唔係我影架, 係我借三防相機俾教練時影低架 ~

 

 

三隻蛙蛙魚先後出場 !

一橙一黃一紫 ~

 

 

 

 

又來唔同大小的蟹蟹 !

 

 

 

呢隻係瀨尿蝦個 friend 黎架 !

 

海馬 – 有污糟的, 也有很乾淨的 !

 

 

又來 Sea pen !

真係好多棵都有蟹架 ~~

 

 

 

魚, 魚, 又係魚 … …

 

 

Leaf Scorpionfish, 做乜你扁晒嘴, 個樣咁苦呀  ?!

 

小小墨 跟 大扁蟲 !

又係海蛞蝓的一種來哦 ~

 

 

Day 4  完成 !

晚飯, 今回食印度野, 都幾好味架 ~

2 thoughts on “2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 3 & Day 4 之夜潛在 Tasi Tolu

Leave a Reply

%d bloggers like this: