2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 6 Part 1 再來 Coast Dive Trips !

 

Day 6, 我們早上又坐上 van 仔, 玩多一回 Coast Dive Trip !

即使這條山路已走過一回, 還是忍不住多看幾眼周邊的風景 ~

這個半島國的海岸線, 就是充滿原始美 !

 

路程之中, 我們經過內陸地區, 看過一條又一條村落, 也有遇上到本地人.

這趟旅程, 遺憾的是未有機會到內陸地方遠足, 未可以看到最原始的村落及建築, 主因是天氣實在太熱了.

在這種天氣下登山, 未走完應該會先中暑吧  !?

 

要潛水嘛, 就得沿海岸線繼續開下去 !

没關係, 反正風景不錯, 那片藍就是那麼的吸引我 ~

呆坐在這海邊一晝, 倒是個不錯的 hea 法 … …

 

來到島上的某個角落, 我們的 van 停在荒地的一處, 就開始上 gear 了 ~

Shore dive 有時候要的是體力, 就是要背著氣瓶及裝備走上一段路, 才可以下水.

特別在這麼炎熱的天氣下, 走上一小段路已是汗流浹背, 當下到水中那一刻, 簡直爽爆 ~

 

這回的潛點是 K57 , 以那片很健康 及 美麗 的 Coral Reef 而成為出名潛點, 而且是一個被喻為 “Nudibranch Paradise” 的地方 !

剛下水, 先找點小東西拍拍 ~

這一潛的水溫 29 度, 最深可到 23 米, 整個潛水時間又係一個鐘 !

 

 

說得是 “Nudibranch Paradise”, 果然可以找到很多兔兔哦 !

頭幾隻品種都算很常見的, 最後 2 隻其實有見過, 但影得清就好似係第一回 ~

 

 

 

 

 

 

潛緊水時, 有時會無啦啦俾隠藏著的生物嚇一嚇架 !

相中呢條魚, 唔係望多兩眼, 真係未必留意到, 而佢突然間的動作, 就會嚇了我一跳 … …

因此, 記住在水中手唔好亂摸 … …

 

估唔到呢度都可以見到豆丁海馬, 而且佢身處的水域並不深 !

這棵珊瑚很大片, 當中住有多隻豆丁海馬, 似乎牠們頗滿意其生活環境, 所以可以住左咁多隻 ~

不錯不錯, 跟 buddy 很合拍, 要一前一後相對, 才可以令害羞的豆丁海馬肯面對鏡頭 … …

 

上水前, 我們跟 DM 去探一探 Coral Reef, 這邊有些峽縫可以讓我們穿梭其中 … …

 

 

 

峽縫有點窄, 僅可讓一人通過, 不過身在其中拍照, 角度很不錯 ~

 

水清日光足, 拍出來的珊瑚群特別靚 ~

 

 

小休片刻, 小食 及 午飯同時進行中 … …

可以望著美景 (特別是海景) 吃午飯, 或許這就是潛人們得到的獨有體驗 !

 

第二潛也是 K 57, 但這一潛我們先玩另一邊的珊瑚區 ~

 

哈, 小傢伙你咁搶眼, 冇理由唔拍番張相架喎 ~

 

又黎唔同的兔兔, 但今回遇唔到咩特別版囉 ~

 

 

 

 

 

這片珊瑚礁, 很美哦 ~~~~

 

哈 !! 仲唔俾我搵到你 ?!

呢隻小傢伙好唔定性, 成日游黎游去, 唔肯停定一下, 結果我拍左十張, 先得呢 2 張較清晰的 ~

同一隻小傢伙, 一張樣子有點呆, 一張樣子卻有點嬲, 很搞鬼 !

呀 ~ 佢係 Box Fish 呀 ~

 

仲有佢鬼鬼竄竄的躲在洞中, 估計又唔知想偷走去邊啦 ~

 

第二潛玩左 63 分鐘, 我們就要上岸了 !

 

回程的海岸風景似乎更佳 ~

 

雲之倒影 …

 

張張似 postcard 照 !

 

話咁快就回到了 Dili !!

 

相中這隻船, 應該是用於獨立日大巡遊之時.

估唔到佢地的制作很認真, 可惜我們無緣可以參加到 ~

2 thoughts on “2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 6 Part 1 再來 Coast Dive Trips !

Leave a Reply

%d bloggers like this: