2015 川藏 318 國道之旅 Day 5 – Part 1 喘著氣於高地上登頂 @ 業拉山

 

Day 5 , 走出左貢賓館, 我們去找地方吃早餐.

在國內很奇怪, 不知為何早上有些人總愛走到大街上, 蹲在一角刷牙, 但明明個邊冇水源架喎  ?!  咁即係點呢 ?!

就說左貢較為鄉村, 隨意找了家小店, 點了包子及餃子作早餐, 吃飽就要上路了 … …

 

剛離開城鎮, 就遇上了一大隊軍車車隊, 後果如何 ?!

其實慢車呢就唔係軍車的問題, 主要係前路又有工程, 只有駛過一處爛路, 軍車重身自然要慢駛架啦 ~

我地就梗係唔會係呢種路面過大車, 咁咪開住車係後邊慢慢行囉.

 

 

慢車就慢車啦, 反而睇到各式本地民房.

(相一) 真係估你唔到, 竟然係窗口求其放塊木塊, 就當係多條橋咁上路面, 有冇咁求其架 ?!

 

山區的好風景 … …

 

話咁快, 又到左要過關卡檢查站的地方 !

過左檢查站, 有個很古怪的場景, 一河之隔, 竟然出現兩式樓房, 一邊新一邊舊, 很古怪 … …

 

 

話左呢一程由川入藏的車程, 一點都不會悶, 一來天氣實在太好 (特別係早上), 二來路上風景真係目不暇及 ~~

呢一座於旅程上經過的轉經塔, 顏色真係好靚 !

 

 

由左貢到邦達之間的道路, 風景很不錯.

望到這幾座山山頂的顏色, 估計以往應該是舖滿了雪, 這個季節來到就未必睇到了 … …

 

於邦達廣場小休一會, 下車鬆一鬆根骨, 接著又要上山了.

間中看到了那些大大隻字的標語, 真讓人 -_-” !

 

 

來啦, 來啦, 我們要上業拉山了 !

上山頂之前, 記得在這個佔置拍一下山谷景色, 大地在腳下的感覺, 非常廣濶 !

 

本來黎到業拉山也没麼特別, 不過是 4658 米高的一個山, 並不是旅程中最高處.

風景也美, 可以看到一字排開的雪山群, 是一道很壯麗的風景.

(這篇的封面照, 就是在這裡拍的 !)

 

我之所以難忘, 係因為阿貴即興話要登上山頂那個小小窗口, 而我又傻傻地跟著話去.

結果大家看到相中的距離, 看似不遠, 最多幾百米左右, 結果我們花了一個小時才登頂, 邊走邊喘著大口氣 (外加小小頭痛) … …

我竟然忘了自己在 4600 幾米的地方, 還傻傻的學人去登頂, 一定是高山反應的影响, 都是高山反應的錯 !!

話雖如此, 真不枉此行, 一來景觀超讚, 二來見識一下生於高海拔的植物 … …

 

 

終點在望, 請努力吧 !

然而花了那麼多氣力才登頂, 冇理由唔影多幾張相.

係囉 … 影得咁開心, 完全冇理會其他事情, 下山後就知出事囉 …

說話 … 同行朋友初期的高山反應特別厲害, 簡直就是海拔指示器, 逢過 3000 米定必不適, 一過 4000 米則要昏睡過去.

我們在 4000 幾米的地方停車, 留下她在車廂中睡覺, 結果爬山用了個多小時, 她就一直被獨留車廂之中 … …

結果當然是她在高地上感到不適, 嘗試打電話聯絡我們, 我們卻接收不到.

直到下山會合之時, 我們差點被罵個狗血淋頭, 不過我估朋友當時真的很想罵, 但她應該没有這個能力 / 氣力去罵 …  XP ~

 

 

 

 

在山上的風景 … …

看相片是領略不到的現場的震撼, 大家有機會請親自來登一登頂.

正如我平時行山一樣, 看到山下的風景, 感受著周遭的氣息, 登山過程就算有幾辛苦, 也是值回票價的 !

 

由車路路邊的指示板, 回望去山頂上的小天窗, 原來真係有番咁上下距離架喎 !

過了業拉山行車最高點, 我們又再次下山, 原來呢邊都有個 viewing platform, 但就梗係冇我地嗰個咁堅啦 ~

下山自有山下的風景, 仲會撞到網絡紅人添, 想知詳情就下篇再繼啦 !!

8 thoughts on “2015 川藏 318 國道之旅 Day 5 – Part 1 喘著氣於高地上登頂 @ 業拉山

  1. Gael

    窗口放木板方便出入,我諗係夏天才用到,冬天有積雪咁木橋可以收返入屋,由窗口直接可跳出去啦….
    阿貴似乎完全沒有高山反應?習慣了?
    其實你朋友獨留車內可能都有D驚,因為有乜唔舒服都叫天不應

  2. Donna Lee

    我記得自己以前到3000米就頭痛, 不過嚮4千多過左一晚就生龍活虎了. 而家就唔敢去了, 哈~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: