2016 櫻桃小丸子學園祭 – The One, HK vs 澳門會展中心

 

早排跟由英國回港的好友到尖沙咀吃晚飯, 飯後隨意地逛逛, 就逛到 The One 來 !

在 The One 門口, 遇上一大班小丸子, 係一班擁有唔同頭髮顏色, 身穿唔同裝束的小丸子, 不過我最鍾意都係面帶 -_-” 的小丸子 ~

呢個係一個小丸子花園哦 ~~

 

上到庭園, 原來仲有幾個小丸子場景哦 !

原來小丸子同花輪同學都都襯下喎, 不過最吸引的係佢地身口的野口同學 …  ku ku ku (野口同學的笑聲 …) …

 

看到假噴泉的假石雕, 差點笑翻了, 邊位咁有創意呀 ?!

爺爺呢個 Look 真係冇得頂呀 !

 

 

原來媽媽都可以很有貴氣的 …

不過爸爸就 …

 

 

小丸子 跟 永澤同學, 乜有咁 Friend 架咩, 竟然一齊去食雪糕 !?

 

轉個頭, 我跟朋友們去開澳門, 就說順道去一下係澳門會展中心舉行的 “櫻桃小丸子學園祭- 動畫25週年特展” !

呢個展覽場館都真係有點偏僻, 唔知點解要先穿過間酒店, 再行出去先到達的, 不過沿途指示清晰, 都唔難搵的.

以入場費 $120 來說, 這個展覽都唔錯架喎, 比我預期中來得豐富, 一點也不比我去開的台北展覽差 … …

可能這個展覽已經舉行左一段日子, 當日參觀人數不算太多, 有很多空間可以讓我們去拍照 !

我們預訂的門票, 可以換一張正式的門票, 而人人也可以得一次抽奬機會, 我們就抽中了相中那紀念票~

FB Page : https://www.facebook.com/%E6%AB%BB%E6%A1%83%E5%B0%8F%E4%B8%B8%E5%AD%90%E5%AD%B8%E5%9C%92%E7%A5%AD-%E6%BE%B3%E9%96%80%E7%AB%99-1210649898975009/

 

剛入場, 就係一連 3 幅的介紹, 差不多有點名氣的小丸子同學, 都在這裡出現了 !

 

小丸子的家人就在另一邊, 一家六口齊齊歡迎你.

單看公仔模型的質料, 都算係幾唔錯喎, 近鏡下的小丸子真係幾可愛架 ~

 

這部份以小丸子的家庭生活為主, 一家人齊齊整整咁食飯, 很多集小丸子卡通都有出現過哦 ~

呢晚似乎幾好餸咁喎 ~

 

 

小丸子激嬲家姐 同 跟爸爸一齊沖涼, 怕且都係小丸子的日常生活 !

你睇佢同爸爸沖涼沖得幾嘆 ?!

 

咁多模型, 我最鍾意呢個, 大字型咁攤係度, 幾爽 ?!

我同佢拍左好多張合照哦 ~

 

小丸子與爺爺, 應該係最爆笑組合 !

你睇下小丸子個樣 … 幾咁 … 無奈 ~

 

這個細路版的小丸子, 真係萌到爆 !!

俾人剪左個冬菇頭, 個樣幾咁可憐呀 ?!

 

這部份係永遠的 三年四班 … …  真係成個班房砌番出黎呀 !!

大家都可以坐進班房之中, 跟小丸子做同班同學 …

 

小丸子的同學散落班房四周, 小玉, 野口 及 小渚 !

 

 

當然唔少得花輪同學啦 ~

 

班房門外, 還有鞋架, 真係可以搵到小丸子對鞋架 !

 

間場展板, 有動畫分鏡的圖片分享 !

同場還有 3 大張小丸子 Poster !

 

爺爺最多就係俳句, 特別係為了小丸子而寫的, 不過通常都唔會得到小丸子的正面回應 ~

 

 

好囉 … 我地出去學校的運動場囉 ~~

扯大纜 ?!  究竟而家的小朋友仲玩唔玩架呢 ?!

 

另一邊廂, 小丸子正在努力中 …

原來野口同學係呢個展覽中, 都有好高曝光率架喎 ~

大家都要加油呀 ~~~

 

呢幾塊祝願板都幾靚架, 現場有售 !

 

呢部份係日式遊園會, 我鍾意第一張, 我將小渚同學都影埋入鏡, 咁先傳神架嘛 !

爺爺依然的呆, 爸爸少見的型 !

 

最後一部份, 係本地特色, 小丸子爺爺同遊澳門 !?

原來佢地同澳門的特色景點幾襯架喎 ?!

呢部份最啱玩合照 !

 

 

 

展覽館內的專門店 !

點計, 都係隻小丸子葡國雞最得意, 又最有本地特色, 不過價格一點都唔平, 最大個隻要成 $ 3,800 !

可能來得有點遲, 這個會場限定版的貨品差不多賣光了.

 

我非常喜歡呢 4 張畫像 !

來到這部份, 就是展覽完結的地方了, 如果有機會可以再睇埋東京個展覽, 咁就最好了.

 

6 thoughts on “2016 櫻桃小丸子學園祭 – The One, HK vs 澳門會展中心

  1. 基爾

    哦~~~~原來在這篇寫了
    澳門果個都幾大型喎,有好多場景
    小丸子fans應該會睇得好興奮

Leave a Reply

%d bloggers like this: