HK : 中秋夜。火龍夜 @ 薄扶林村

 

近年, 大家可能都聽說過, 又或參與過大坑舞火龍呢個中秋節日活動.

咁大家又知唔知, 香港仔及 薄扶林村那邊, 中秋夜都有舞火龍呢個傳統呢 ?!

今年的中秋節晚上, 我就跟朋友們去左薄扶林村, 看一下當地村民制作出來的火龍, 順道趁下熱鬧 !

*****

到埗後時間尚早, 火龍還未被裝身, 身穿白衫紅字的義工們已在準備中 !

現場氣氛很熱鬧, 遊人未算太多, 要拍照的話, 在人群中還是可以找到點空間 ~

 

 

隨著日光消逝, 火龍開始被裝身, 龍架身上慢慢被插上大量香, 原本纖瘦的龍身慢慢變得粗壯.

若要說變化最大, 就得收那個大大的龍頭, 加添了香的龍頭, 看上去似乎更加威武 ?!

在另一旁有草紮龍與鳳, 還有一個跟火龍同樣的龍頭, 呢種傳統手藝, 係 HK 真係買少見少囉 ~

 

 

 

入黑了, 根據時間表, 火龍要作第一回出遊了 !

第一回的火龍出巡, 只在薄扶林村村外附近走上一回, 是日幸好有警員們在維持交通, 並封鎖弓兩條行車道.

這回有幸在人群中看到部份的火龍, 以及拍到舞火龍的部份相片, 真係好熱鬧哦 ~~

 

就在火龍外出巡遊之時, 師傅在為 display 的火龍裝身哦 … …

而在火龍龍頭原來擺放的位置, 設有一座祭壇, 期間不時有遊人 或 村民在此參竹拜, 咁的大時大節, 燒豬又怎可以少得呢 ~

 

火龍第一回外巡完成, 就再次回到原來位罝添香 (即再次裝身) !

見到義工們快手快腳地為火龍補香, 期間常被吹香火灼到, 又或被煙火嗆到, 真係都幾辛苦架 !

 

話咁快, 火龍又再次可以出動 !

今回火龍要入村巡遊, 因此佢一個轉身, 已經背著了我們 …

我們唯有死跟入村, 可惜 … 呢條村的通道真係太窄啦 !!

村中那大大小小的通道, 唔熟就超易迷路, 因此我只看到了入村的一幕, 我們便前往村的出口守候著 !!

 

 

來啦, 來啦 ! 火龍完成了村中巡遊, 準備要出來了 !

這種傳統的節慶及活動, 就係特別的有氣氛, 熱熱鬧鬧的多開心 ~

 

完成了村中巡遊, 火龍又回到原位, 再次要裝身了 (可能村中通道太窄, 火龍身上的香基本上全都不見了 !)

今回添香是公眾人仕都可以參與的, 人多好辦事, 快點為火龍插好香, 咁火龍又可以再次出發了.

 

終於可以近距離看到火龍的龍頭了 !

龍頭的香, 始終要專業人仕主理, 咁當然係由師傅們出手啦 ~

 

來了 ! 第三回火龍再次起動 !

舞龍的義工們固然要有氣有力, 但在龍頭前舞動火球的義工, 也是一點也不能馬虎.

看 ! 真係要騎膊馬哦 !?

 

 

我將是夜拍下的火龍舞動 files 合編成一個 video, 有興趣就請看一下吧 ~

 

 

目送了火龍離開, 讓火龍向著香港仔那方前進, 我們也算任務完成了.

好啦 ! 我們回程吧 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: