漂泊中的手記 : 古巴

 

31/10 Bogota, Colombia
Bogota 機場朝早大霧關閉, 班機降落唔到,結果轉飛 Cali。
一等就等到 11:30 先可以再飛番 Bogota, 到左都接唔到 Havana 班機啦 …
死迫難迫先換左張1/11的 boarding pass, 迫住咁入埋Colombia 境,本來計劃上係唔打算遊 Colombia 架 !
航空公司的職員有點懶懶閒咁,問 3 句答 1 句咁,還好航空公司包左酒店 + 3 餐,不過冇行李就冇洗換衣物,好污糟哦 … …

 

1/11 Havana, Cuba
早上去 Havana 的班機如常,可惜行李果然冇跟住轉送 (還好至少航空公司知道行李仍在 Bogota),我們只得到登記表同 2 個電話號碼,就 2 手空空地步出機場。

 

係機場門口有 2 大條人龍,係排隊換錢的,呢排隊的半小時內,我要改變行程及住宿安排 (Havana 住宿幾爆下,原來 11月剛踏入 high season),電話打出了好幾個,還好總算有個地方落腳 !
順利用 25 cuc 坐到去民宿樓下, 原以為要行 8 層樓梯,點知咁好有電梯架呢 !
8 樓的好處 … 有個大露台 with 海景,靚 ! 呢間民宿的主人超好,幫我地打電話追行李,又安排到泥鯭的送我地去 Trinidad.

這天餘下時間就在 Havana 的海邊及市內遊走,買到件價值 10 cuc 的 Tee 作睡衣,吃過晚飯就回民宿休息。
Cuba 的日落係下午 7 點 … 好似好晏天都未黑齊咁架 !

 

2/11 Havana, Cuba
上午跟民宿主人個仔,走了一轉 3 小時的 walking tour (30 cuc), 有點眼花瞭亂 …

 (呢個粟米炸餅好好味呀 !!)

 

吃完午飯,2 點左右回民宿,那才是惡夢之始。邊等那原定 3 點送來的行李,一直等到 5 點多,期間打了 40 次那 2 個唔會通的電話號碼,感覺很無助。

冇法,我們還是要先去另一家賊窩般的民宿 check in, 民宿主人感覺有如姥姥,其下有位外冷內熱的大隻男,我們苦候行李不果,正打算動身去機場一轉時,行李終於送到了。

坐住由姥姥安排的老爺的士,心諗好在而家唔洗去機場咋,總之成功得回行李,我地成晚在執拾當中,而大隻男很好,之前為左安慰我地,係咁俾生果我地食,夜晚又夾左份三文治俾我地。 而姥姥除左見面那刻,得知我地之後會離開 Havana,就冇理過我地啦!
大隻男,你跟錯老細啦 !

 

3/11 Havana, Cuba
上午有目的地走入舊城區,想找過一家回程時的落腳地 (即另一家民宿),又好彩地俾我地搵到喎 !
一切 ready,我地再次漫遊 old Havana,再食埋午飯,先坐泥鯭的走佬。

 

呢程一坐就係 4 小時,走了大半條空蕩蕩的 national highway,轉入小路後,盡是馬車同馬,原來馬就係本地主要的交通工具 !

入住 Trinidad 的民宿,剛好趕到睇一個完美的日落,最終係呢度食左龍蝦做晚餐,旅程似乎回歸順利 …

 (知唔知佢地係度做乜 ?! 一定唔係捉 Pokemon !)

 

4/11 Trinidad, Cuba

本來想係 Trinidad 住多 2 日,但全個 Trinidad 似乎迫爆了遊客,大部份民宿都滿了,民宿主人未能為我們找到 2 晚的住宿,我地唯有用半天一遊 Trinidad, 之後再用 100 cuc 包的士去下一站。

呢朝早要去銀行換錢,點知佢話人太多唔俾我地入去,仲點我地去幾條街遠的找換店,結果換左 61 張 5 蚊紙番黎 ! 算啦,對率唔錯之餘,最緊要係換到錢 !

花了個多小時在 Trinidad 這個小山城遊蕩, 越行越接近中午就越熱,而且 … …都冇咩好再去逛了。上過了 bell tower, hea 在小廣場聽 live music, 最後食埋個唔錯的午飯,是時候又動身 !

 

2.5 小時後,我們來到了 Playa Giron ! 呢間民宿果然係 TA 第一名,食住皆無得頂 !
黃昏日落於海邊 ,Coco beach 係就係水清沙幼,但沙灘上超多蚊滋咬死人 …

好在有豐富晚飯補番數, 呢度必定要食佢的海鮮, 龍蝦 / 大蟹 / 蝦 同 八爪魚都煮得好好味呀 !!

 

5/11 Playa Giron, Cuba

呢日終於唔洗趕車程了 !
我終於可以係 Caribbean Sea 潛水啦 …
來到 Bays of pig 呢度出名有 Walls , 一潛 2 支都係 50 cuc , 包 gear 連 instructors !
水中無大野,就係一片大藍水及大片珊瑚礁,小魚都多,影景係幾靚架, bonus 加埋架 ship wreck !

 

2nd Dive :

 

是日日落 & 這晚,又食左龍蝦啦 … …

 

6/11 Playa Giron, Cuba
早上花 15 cuc 坐住馬車學人去 Zapata swamp 玩 wildlife tour. 睇的野唔算多, 去左蝙蝠洞,又睇左 cenote,但餵蚊餵到我成身冇度好肉 … …

 

吃過中午飯,我地又用 100 cuc 包的士番 Havana, 今回用左 2 個半小時,而司機哥哥雖然俾人炒左牌添 … … 但都仲要笑笑口咁送我地走
下午的 Havana,去 chocolate museum 飲左杯凍朱古力,閒逛左陣,再去民宿話事人介紹的餐廳吃晚飯 !
黎左古巴咁多日,真係冇一餐令人失望架喎,係佢地餐廳水準整體咁高丫,定我地好好彩呢 ?!

 

7/11 Vinales Valley, Cuba
用了3 天時間嘗試去聯絡當地一個 tour guide, 結果佢個手機長期關機狀態,咁即係跟唔到佢的 Vinales tour 啦 !?
一場黎到冇理由唔去架 !只好臨時臨急搵民宿職員,安排左個司機俾我地,140 cuc 包車去 Vinales !
去 Vinales 要太約 2 個多小時車程,去到行程全由司機安排,言語不通就係咁,冇得太多要求。

去了一個可以坐電船的 Cave, 吃了一頓貴午飯 (竟然要 38 cuc),看過煙草已被收割了的 Tobacco farm, 也看了如何 hea 包雪茄,騎了馬在 Vinales Valley 中遊走,錢確實是比預計中花多了,不過是日旅程還是可以的。
繼續欣賞於旅程中所遇到的人與事,同時包括了天氣,離開了雨中的 Havana, 我們得到了一整天的好天氣 !

 

8/11 Havana, Cuba
現在的我正在離開古巴的航機上 !
這 2 天我都睡得很長時間,每晚也有 8-9 小時哦 ! 起來吃過早餐,再收拾一下行李,就出門處理最後的事項 …
先去寄了 postcard, 買了一件小手信俾自己,打算買點咖啡豆卻不果,只好就在 Plaza Vieja 喝了一杯。
由民宿店員介紹下,上了某大樓頂看過了 Havana 的反射影像,Bonus 地看到另一角度的 Havana !!
離開 Havana 前,最後吃了也是由民宿店員介紹的雪糕,Mojito 飲得多,雪糕還是第一回 !
順利坐的士去到機場,候機期間吃了頓不怎麼樣的午餐,用餘錢隨意買了包當地咖啡粉,我們就這樣的離開了古巴 !

 

總結 :

古巴是一個很有趣的國度,人民的教育水平整體都不俗,亦不少年輕人願意去上 Language School 學英文,因此整體人民質素比預期中好,至少我感覺在古巴我是頗安全的。
在古巴機乎餐餐都吃得好,價格有高有低,17 cuc 可以吃到龍蝦,11 cuc 已經有份二人前的 paella, 飲品 1-2 cuc 有交易,要喝當地名物 Mojito / Rum, 3-4 cuc 都可以架啦,係呢度真係不愁吃的。
住 … Hostal 位置環境有參差,但整體質素絕對唔差,冷熱水齊備,水壓大多沒問題,冷氣夠晒凍,仲唔會停電,比我以往去過的發展中國家仲要完善 !
交通係我地花費最多的,包一程的士以 100 cuc 起標。
人數少可以坐巴士,但一票不易求,還得另要考慮去巴士站的方法。
另一方法是請民宿接洽 collective taxi, 但只適用熱門地點,又省錢又方便 !
古巴的旅遊業,特別 Havana 正急速發展中,現今的配套似乎無力接待大量訪客,Hostal / Cass 都爆滿了,Havana 很多古樓都被規劃起來,將發展成大型酒店,我想如果還想一睹古巴原汁原味的一面,就得好好把握未來的 1-2 年了 !

6 thoughts on “漂泊中的手記 : 古巴

Leave a Reply

%d bloggers like this: