UK : 2017 Glamping @ The Peak District

 

那半年的時光中, 亦即回港之前, 我曾經在老家英國停留了一陣子.

每一趟回到英國, 我都會感到一種自在與舒服, 這是在 HK 生活時不一定感受到的.

我曾認真的打算過, 好可能我最終都會搬番去英國, 咁當然要先等我盡了自己的責任啦 ~

************************

 

今回番老家, 我跟朋友們去試了一個新體験 – Glamping !

Glamping 聽就聽得多, 但真係去玩都係第一回, 原來真係幾過癮架 ~

價格唔太貴, 只差在復活節這時間, 英國晚上仲係好凍 (大約 1 度左右), 間中真係會凍醒囉 !

 

今次的 Glamping, 我地近近地選左離 Manchester 大約一個小時車程的 The Peak District.

由 Manchester 開車過去, 其實風景頗不錯, 略為往山上開去, 便可以見到大片綠油油的草原; 再放眼看遠一點, 有機會可以欣賞到山下的原野風光 ~

 

為 Glamping 而租的 Yurt (類似蒙古包) 要下午才可以 Check in, 我地就先去附近的 Town 逛逛 …

以下的相中地點係 Buxton, 如果有係英國買過瓶裝水, 應該會見過這個名字的品牌.

Buxton 以往曾經設有一個羅馬浴場, 亦以其泉水而聞名.

時至今日, 浴場也許已不復存在, 那泉水水源卻依然存在, 間中會遇到當地居民拿著大小器皿前來 St Ann’s Well, 盛載著泉水回家去 ~

這個 Town 都頗為古色古香, 而且是 The Peak District  內其中一個 Market Town, weekend 花一天來逛逛也不錯.

 

 

 

係英國嘆下午茶是常識來吧 !? 而我, 則最愛點 Cream Tea !

Cream Tea 唔係指直接加 cream 入茶度喎, 而是一個包括了 Scone + clotted cream + jam 以及一壺茶的 Tea Set !

Scone 配上 clotted cream & jam, 簡真係無敵的邪惡組合呀, 我實在忍唔到口了 ~~~

 

黎啦 ! 黎啦 ! 戲肉來了 !

位於 Peak District 內的一個小村 Flagg, 設有一個類似綜合 Campsite 的 Knotlow Farm.

我地就係同呢間 Knotlow Farm – Long Valley Yurts 租左 2 個 Yurts, 可住 6 大 2 小 共 8 人, 每個 Yurts 可住 3 – 4 人!

Yurts 內其實相常寬敞, 3 張梳化其實可以轉換成床, 而且已配備好了被舖 !

一角設有燒柴小火爐, 房租包了第一蘿木頭, 以後每包收費 5 pounds, 呢個好重要, 因為入住呢幾晚真係好凍, 晚晚都要點著來保暖 !!

設備方面, Yurts 內有爐頭 以及 很齊存的廚具, 在外則有 BBQ 爐架 以及 戶外桌椅.

其實呢個 Yurts 真係好舒服, 如果天氣再回暖一點, 我地出出入入就冇咁辛苦, 咁就仲好玩 ~

第一晚我地自備左食物, 食火煱哦 … 半年冇食過的火鍋哦 !!  夠晒暖 !

Knotlow Farm – Long Valley Yurts Webpage : https://www.luxury-yurt-holidays.co.uk/location/knotlow-farm/

 

Day 2, 我們得到了超級好天氣 !!

多謝朋友由 HK 帶來兩大包日版一丁, 一人一碗暖暖的麵條, 這個早餐真係非常好呀 !!

唔知點解, 我係南美其中一樣成日想食的野, 竟然係出前一丁, 非常古怪 ?!

 

 

這天我們早就跟 Peaks and Paddles 預約了, 要帶小朋友們去玩 Caving !

這個洞穴在 Matlock Bath 附近, 因此我們在停車場跟 guide 滙合後, 就即場換上衣服及裝備 ~

Guide 會因應組合的年紀 以及 體能來決定去那個洞穴探索, 今回我地有小朋友, 就選了個難度不高, 卻又頗好玩的洞穴.

我們在黑暗的洞穴內爬高爬低, 又要穿過不同洞口, 都幾要體能及膽量. 當然 guide 也會定時停下來, 邊作講解也算是小休.

幸好小朋友們非常 enjoy, 而且不介意向難度挑戰, 也没有嚷著累了要出去 (以我觀察, 其實大人們反而比較累), 結果全體順利完成 !

Peaks and Paddles Website : http://www.peaksandpaddles.org/

 

如果想玩另一款, 可以參考下這個地方 –

UK : 2016 過客之旅 – 在黑暗中探索礦洞 @ Corris Mine Explorer

而稍後當我開始寫南美遊記時, 我再跟大家分享係 4200 米高地探索, 走進運作中礦洞的經歷 !

 

在洞中玩了半天, 出來時竟然發現天氣變得非常好呀 !

我們在半山上欣賞山下小鎮 Matlock Barth ! 好天氣下, 其實英國小鎮真係好鬼靚 ~

玩了一朝早, 我們皆又餓又渴, 奇怪在 Peak District 之中, 竟然是 Fish & Chips Shop 當道, 不過冇所謂啦, 反正就係要醫肚 ~

Matlock Bath 唔係第一次到訪, 數年前也有介紹過, 風景仍然很不錯, 而且尚未算被國外人入侵 !

四月的英國, 最美的是那粉紅燦爛的櫻花了 ~

 

 

趁著好天氣, 我們這晚玩 BBQ !

好味就好味, 但就真係好凍, 講到尾我都係想玩港式 BBQ 多點 !

(因為次次外國式, 又或韓式, 最後都會係我係度煮 …)

今回試我係巴西學會的 – 燒菠蘿 !!

 

Day 3, 我們來到 Bakewell !

Bakewell 最出名就係 Bakewell Tart, 如果大家來到不妨一試喎 !

不過我地今回黎係食午飯, 估唔到 Easter Holiday 呢區咁受熱鬧, Pub 都要訂位 !

幸好早到, 來到呢間頗受歡迎 The Manners, 出品真係又大份又好味呀, 要推介 ~

The Manners Tripadvisor Review : https://en.tripadvisor.com.hk/Restaurant_Review-g209968-d4185870-Reviews-The_Manners-Bakewell_Peak_District_National_Park_England.html

 

Bakewell 雖然人山人海, 但都幾多好風景 以及 小店 !

河邊風景不錯, 又有散步道, 值得來逛逛 ~

 

想知 Bakewell tart 係點樣, 可以睇睇以下相片.

我自己就好耐冇食過, 朋友說熱食會好味點, 咁下次可以買 B&B 中, 再放到焗爐中加熱喎 ~

冇食 Bakewell tart, 但我還是點了 Cream tea 哦, 忠實 Fans !!

 

 

 

 

 

隨意開著車, 走過的風景 …

 

Last Day, 我們再次回到 Bakewell, 齊齊吃了頓早餐才解散 !

呢間 The Lime Lounge Coffee House 的早餐及咖啡不錯哦, 可以一試 !

個 Smoked Salmon with cream cheese bagel 好好味哦 ~

The Lime Lounge Coffee House Tripadvisor Review : https://en.tripadvisor.com.hk/Restaurant_Review-g209968-d2243876-Reviews-The_Lime_Lounge_Coffee_House-Bakewell_Peak_District_National_Park_England.html

2 thoughts on “UK : 2017 Glamping @ The Peak District

    1. ~ 魚 ~ Post author

      有好多種款式架, 係近年興起的 Glamping, 不過我就只當係宿營了 !
      Camping 始終係要自己起營先過癮 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: