HK : 連潛兩天 – Fun Dive @ 果洲 & 2017 Reef Check @ 海下

 

我已經整整一個月没有機會下潛, 趁著這個 weekend 就來個連日潛吧 !

Day 1 由西貢出發, 直達果洲群島.

第一潛, 我們下水於北果洲 !

 

事過一星期, 外潛式大藍水境況不再, 只得到是 1 – 2 米 visibility, 不禁大呼錯過了 !!

水質不佳, 也無謂深潛, 維持在大約 8 – 10m 左右, 欣賞一下水中小花園吧 ~

 (找到一堆卵, 但未知是何生物的, 看樣子似乎已經孵化 ?!)

 

冇咩影, 又學下人影魚魚囉  ~

Goby 真係好難等 … 又好難影, 好在相四中那條 Goby 見光都唔走, 任我影 ~

 

 

 

蟹仔我都唔放過 …

我笑說這個 dive, 我們 70 鐘都徘徊於 2 條 Goby 之間 …

 

放飯, 超好餸, 全部自家出品, 果然係正呀, 連蜆都有得食 !!

 

 

第二潛 – 南果洲.

跳落水, 嘩 … 綠水哦 ~

 

落到去 … 竟然見到 2 條細鱗在洞中徘徊, 我們有點似在觀看鯊魚咁, 留在這裡觀察了好一會兒 ~

 

 

佢好似有點嬲嬲豬咁喎 …

 

全日最有看頭的一種生物, Flatworm …

影完佢, 成班 Buddies 唔見晒, 剛好做埋減壓停留, 上水收工 ~

 

是日空氣污染嚴重, 水中也不見得很好, 不過潛過就是很有水療效果啦 ~~~

 

Day 2 黃石出, 前往海下灣 !

今回是一年一度的 Reef Check 哦 !

 

就在海下灣指定位置拉好了 Transect, 我們就可以陸續下潛了 ~

冇咩特別, 完成好我們的指定工作, 就不作久留, 直接上水了 ~

這回深度 … 3 m 左右啦 !

 

天氣熱得, 蟹蟹們都要上水曬一曬 ~

 

第二潛, 我們就在原位來一支 … 正確來說是第一潛剩餘的半支 …

先後來四張相 … 完 !!

 

回程期間遇到了突發事情, 我們在海中心遇到了 5 位在水中載浮載沉的小朋友 …

當我船駛過時完全没有打求救 signal, 反而我們駛遠了, 才望到他們在揮漿救求, 最後我們的船長還是決定回航查察.

駛近才發現這 5 人的橡皮艇爆了半艘, 5 人只依賴自身的助浮衣, 抱著半沉的艇在漂流.

忍不住向他們查詢, 為何剛才駛過時没求救, 他們竟然說剛剛有大聲呼喊過 … … (船的 engine 聲那麼響, 我們怎可能聽到呢, 至少都揮下手, 揮下漿丫嘛 !)

還好, 船長派人救了他們上水, 並代為報警, 我們也可以安心離開.

2 thoughts on “HK : 連潛兩天 – Fun Dive @ 果洲 & 2017 Reef Check @ 海下

Leave a Reply

%d bloggers like this: