HK : 再來一回八仙嶺 !

 

我才剛剛買了對新鞋, 就可以去八仙嶺試鞋啦 !

出發前, 我地先去左大埔墟食早餐, 新明發食家我以往時常去, 最出名係盅頭飯, 再襯番個點心就剛剛好 ~

如果呢個早餐份量都唔夠, 就可以去食埋阿婆豆腐花喎 …

由大埔墟火車站, 可以坐 20C 綠色小巴去大尾篤 !

 

山徑起點就在”漁農自然護理署船灣郊野公園大尾督管理站”旁.

初起步全為上山路段, 相對較為辛苦, 但沿途風景不錯, 可以慢慢欣賞一下 …

半路中途, 我們遇上了樣子傻傻的黑色秋田犬, 佢真係好鬼得意架 !!!

 

上到半路就會見到分叉路口, 跟著樓梯上山, 就可以登上八仙嶺了 !

 

第一個八仙山嶺, 就是仙姑峰 !

 

第二山峰 – 湘子峰 !

數年前我們登過八仙, 當時霧氣較重, 那就看得不太清山下的風景 … (http://traveling-fish.tixmart.org/2014/12/30/hk-pat-sin-leng/)

這天得到天清氣朗, 山下風景特別靚架 !

 

在草叢中, 我們找到了這隻小傢伙 !

邊有蜥蜴曬太陽, 曬到 2 條腿都擺埋上黎架 ?!

 

繼續前進, 我們一口氣走過餘下的 6 個山峰, 最後一峰為純陽峰.

當大家走到純陽峰這裡, 也不過是全部路段的一半 …

離終點還真尚有一大段距離 !

 

來到這裡, 就一直跟著前往鶴藪的指示牌, 不停地前進 …

大約還有 8 公里左右吧 ?! 那要用多久 ?  官方建議為 4 小時左右吧 ?!

 

實地之風景不錯吧 ?!

 

開始入林, 繼而下降至水塘位置, 這裡就是鶴藪水糖 !

我們來到這裡, 剛好是 14 公里行程完結的位置, 是日我們算是走得煩為舒服, 全靠山上不時有刮涼風, 才不至於被悶熱死 …

 

離開鶴藪最簡單的方法, 就是去坐小巴回粉嶺, 不過這裡的小巴班次不太穩定, 若遇上人多的日子, 可以要等 1 – 2 小時以上.

還好, 是日剛好遊人不多, 我們到達後也不過等候了一會兒, 便順利登車離去 !

 

完成 14 公里的奬勵, 就是來到聯和墟的陳黃記吃遲來的午餐 (還是下午茶呢 ?!).

點了 2 款麵條, 再加數個小食, 看來同行朋友們都餓壞了 !

飲品還有自家菊花茶及 雪梨山楂水 以供選擇 ~

好 ! 四月快要過去, 天氣也漸漸回暖, 唔知大家仲可以行山行幾耐呢 ?!

2 thoughts on “HK : 再來一回八仙嶺 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: