HK : 漁排快艇出打浪排 & 獨牛

 

這朝早雖然又黃雨又雷暴警告, 但輪到我們出潛之時, 天氣驟變得風和日麗 !

今年潛友們都有點幸運, 潛到八月都大部份遇上了水清時間, 是日也不例外, 係漁排都可以咁水清 ~

 

第一潛, 我們來到打浪排, 水真係幾清架, 剛下潛就遇到佢啦 !!

突然成個 dive 變得好有外潛 feel, 又可以影到水底景, 又有大野影 …

呢個 dive 玩左 57 分鐘, 最深去到 15 m, 再下潛深一點就遇上一層奶白色水流, 靠近就有會有陣陣寒意, 所以我地都冇勇氣去闖過啦 ~

 

睇下, 大家睇下呢度係咪清先 !

記住呢度係打浪排喎 !!

 

好耐冇影過兔兔了 … 紅蘿蔔都好過冇 !

 

是日 2 潛都遇上佢 … 關刀 !

 

第二潛, 充斥著燕鷗的獨牛 !

今回只玩左 44 分鐘, 最深去到 12m,  因為嘛  …  這朝早食左唔啱消化的食物, 結果潛完第 1 支就嘔番晒出黎 …

第二支我都唔敢去咁盡了 !

 

左搵右搵, 都叫有隻 nudi 影下 ~

 

魚, 全部都係魚 !!

呢度的魚種又多, 又夠大條, 有火點, 細鱗, 泥鯭, 仲潛黎潛去都有條喇叭魚係左緊, 都幾精彩架 ~

 

午餐就係漁排搞掂埋, 九個餸好豐富呢, 仲可以白飯任裝添 ~

好啦, 是日兩潛又完成了 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: