HK : 2018 DRT Show

 

又到一年一度的 DRT Show 舉行的日子, 原本都冇打算會去架, 不過朋友們都話去逛下, 咁咪死跟囉, 點知咁就出事啦 !

話說一向DRT Show 都係以潛點推介, 新 Gear 介紹 以及 潛水達人們的講座為主. 今年大會設立了海洋手作市集, 找來不同的手作藝術家來到擺賣自家作品, 有 HK 也有 台灣的, 他們的作品非常吸睛, 令我們瞬間就花光了身上的現金, 結果一行四人離開會場之時, 每人手上一大袋的戰利品 …

 

近年台灣成為我們的潛水熱點, 我也十分鍾愛台灣的水底世界 !

台灣六大潛水勝地 : 東北角, 墾丁, 蘭嶼, 澎湖, 小琉球 & 綠島, 這些點都有很多 dive sites, 也出名可以看到很多海洋小生物, 是水底拍照的好地方, 當中以蘭嶼我最想到訪, 本身這個小島的 culture 已經很吸引, 還有那 50米 見底的大藍水, 都令我想去潛遊一趟 !

 

今回找到了這家設於蘭嶼的藍海屋, 唔錯喎, 好有興趣過去潛番幾支, 有冇 buddies 想一齊去 ?!

藍海屋 Webpage : https://www.boh.com.tw/

 

若問我仲有咩海洋動物我想見見面, 其中一位就係佢啦 — Dugong !

 

消費時間黎啦, 等我推介下今年有咩野好買啦 !

如果你係潛友的話, 應該對呢間 Oceanarium 唔會陌生, 專門以海洋生物作題材, 推出不同有關潛水之產品, 由快乾毛巾到今回快乾毛巾衫, 仲有各式各樣的頭巾及配件, 都令人好想買晒番屋企, 呢個攤位就係我地第一間跌錢的地方 !!

Oceanarium Webpage :http://www.oceanarium.com.hk/

 

巨人染跟攝影師聯承的作品, 以 Tonga 座頭鯨為題, 創作出相中的作品 !

我地第一眼望到件 Tee 已經非常喜歡, 我本身很喜歡紮染的那種藍, 再加上以鯨魚為題, 叫我們怎麼放得下手, 即使件 Tee 要差不多 $ 400, 我們也乖乖照付了 …

其實好鍾意佢條漸變色方巾 (HK$150), 差點也想據為己有了, 好在忍得住咋 !!

巨人染 Facebook Page : https://www.facebook.com/giantstiedye/

 

Conservation Sew Mates, 全手製海洋生物掛飾, 以支持 widelife conservation 的一個 NGO, 是絕對要支持一下的 的 !

Conservation Sew Mates Webpage : http://www.csvsewmates.com.hk/

Conservation Sew Mates Facebook Page : https://www.facebook.com/CSVsewmates/

 

奇美子呢, 我自己個 FB page 都介紹過架啦, 今次係我第一次同佢本人相認呀 !

佢嘅出品有幾靚, 大家睇相就知, 仲要佢今年出左繪本呀, 請大家多多支持下 !

奇美子, 要保重身體, 早日康復, 下年要係海度見到你呀 !

奇美子繪本日記 Facebook Page : https://www.facebook.com/leungkeimei/

東海岸手作 Facebook Page : https://www.facebook.com/eastcoasthk/

 

LAIBO 來自台灣, 佢地自己設計的 passport holder 勁靚, 可惜我很少用得著, 反而強烈建議設計者出銀包, 我真係會買架 !

Laibo Diving Style Facebook Page : https://www.facebook.com/dive.with.laibo/

 

豆腐鯊點點也是來自台灣, 之前於某些網站也見過其作品, 最喜歡就是 whale shark 的啦 !

豆腐鯊點點 Facebook Page : https://www.facebook.com/spot.whale.shark/

 

還有其他的攤檔的 …

見到相二中條象拔, 真心諗人地見到咁鬼 cute , 係咪真係會黎救我架 ?!

 

除左消費, 保育與教育對海洋保護是不可缺少的, 我覺得 DRT 應該邀請更多 NGO 黎參與囉 !

DRT 只會擺到今日咋, Buddies 想要買野就快點去啦 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: