HK : 逆走針草帽。初訪南豐紗廠

 

大家見我呢期咁勤力去開始練山, 唔洗問都知我梗係又報左比賽啦 !
有時我都唔明點解自己成日都要攞苦黎辛架 …

呢朝早難得朋友出山陪我練下腳, 咁就先由川龍的端記茶樓開始, 嘆完茶食埋點心先出發吧 ~
大帽山端記茶樓早就出了名, 因此食客不絕, 想要有位坐又易攞到野食, 咁就最好早點到來了 !

 

由川龍漫步而上, 途中有山徑可以直達扶輪公園, 那才是行程正式的起點 : 目標就是要逆行針草帽 !!

 

逆走大帽山的感覺有點奇妙, 就像我從來没有走過這條山徑, 一切變得跟我所認知的不大一樣, 很有新奇的感覺 !

是日大帽山的風景非常好, 放眼遠望可以看到很多地方 : 荃灣, 錦田 及 大埔都可以看到 !

 

來到草山, 本來針草帽中最冇傷害性的一座山, 在逆走之下, 原來爬番上山都幾甘下囉 …

呢邊就可以看到沙田 & 馬鞍山 !

 

至今無論我已走了多少座山, 我對針山都係有一種抹不掉的陰影 …

無論由那邊上針山, 都係要不停地上樓梯, 樓梯 & 樓梯 ! 不過我很同意, 針山上看到的風景, 往那邊看都係咁廣濶同開揚 ~

 

本行程之終點為城門水塘主壩, 由主壩行番出菠蘿壩, 就可以坐番小巴出荃灣 !

 

偶爾間來到呢間叁茶陸飯, 主打又係台灣菜, 不過普通一個 Lunch Set 都可以豐富到咁, 仲要包野飲添 ~

 

 

 

叁茶陸飯CHA FAN Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E5%8F%81%E8%8C%B6%E9%99%B8%E9%A3%AF-%E8%8D%83%E7%81%A3-%E5%8F%B0%E7%81%A3%E8%8F%9C-%E5%8F%B0%E5%BC%8F%E9%A3%B2%E5%93%81-r558932 

 

黎開荃灣, 又咁啱等緊朋友, 結果就去埋一直都想去逛下的 南豐紗廠 (The Mills) !

哈 ! 著住套山系裝黎到文青熱門地帶, 都真係有點格格不入, 不過隨意行行逛逛倒也不錯 …

先到主場館 The Hall 看看阿虫展覽, 順道看看 The Hall  兩旁會睇但未必想買的舖頭 ~

南豐紗廠 The Mills Webpage : http://www.themills.com.hk/en/

紗廠的二樓可以找到耕地, 以及三樓的公園 !

 

二樓真係找到一小片耕地, 三樓則找到了一幅長長的壁畫, 原來畫是用布來織成的 …

The Mills 內設有不少商店及食店 …

 

紗廠的一角, 保留了紗廠的原來模樣 !

 

南豐紗廠的壁畫走廊 !

 

離開前, 找了一家咖啡店解一解癮 ~

之所以選中這間, 只因剛走近小店就可以聞到咖啡香, 結果沒令人失望, 咖啡不錯, 連廚櫃中的飽點看著也覺好像不錯 …

Leave a Reply

%d bloggers like this: