HK : 收季前的最後兩潛 @ 甕缸 & 橋咀

 

Weekend 又有得出潛了, 最近的天氣涼了很多, 還好水溫没有太過冷, 反而泡在海水中特別舒服, 這個時份的香港水域, 似乎水清不再, 下水後的能度只算尚可 ….

没有遠航, 近近地係甕缸潛左支 … 下水大約55 分鐘, 最深只到 6.7m, 平均深度 4.2m, 水溫原來都有 27 度呀 ! 至於能見度嘛 …. 俾盡你 2 – 3 米, 一浸又一浸的, 間中模糊不清 !

 

先來個大頭照吧 !

 

小小又怕羞的 Gobies 們 !

 

沙鯭 2 款 !

 

大大隻的小墨 … 有冇留意佢變色呢 ?!

 

回到水面的世界 …

 

第二潛, 回到橋咀 !

這回很耐玩, 潛了 69 分鐘, 最深也只是 4.8m, 長期在 3.6m 左右, 水溫真的剛剛好 !

 

另外的 3 款 Gobies ~

 

又來 2 張大頭照, 唔想咁講, 但好衰總覺得點解佢地咁醜樣架 ?!

 

人地細細條, 係怕羞一點架啦, 等佢再大一點 … 真係會追住你黎咬呀 !

 

竟然見到咁大條東星斑, 仲要唔怕人咁係我地身邊游黎游去, 話唔係人所謂的放生, 我都唔信啦 !
橋咀果然咩都有 !!

 

大大粒之海星, 靚 !

 

日落黃昏, 很悠閒的一天, 海上的風景很美吧 ?!

 

這天接著跟潛友們有飯局, 約埋齊齊食大閘蟹, 今回訂的很不錯, 有公有乸, 仲特地訂了 3 隻軟殼厴仔蟹, 估唔到蟹膏會有海膽味, 肉質有點得意, 多左層脆皮, 唔錯 !

來到我的私房, 又怎可以唔整番個籠仔蒜蓉蒸大蝦糯米飯啦 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: