HK : 尋找夜光菇 @ 大埔滘松仔園

 

上星期連續玩了兩個 “期間限定” 景點, 第一個介紹的係令人忍唔住去左 2 晚的大埔滘松仔園, 我地要走進大埔滘自然教育徑中, 尋找不是傳說中的夜光菇, 也應該稱之為 “光茸菌” 才對 ~

而係我地搵到夜光菇之前, 已經率先找出很多其他小生物 !

首先遇到的是多款蛙, 眼仔碌碌, 係會四處隱藏四處亂跳的蛙 !

 

相中為 “蛇泡簕”, 有人說其果實很好吃, 有點如吃桑果 …

 

昆蟲品種也不少, 當中也包括了這地域主角之一 : 螢火蟲 !

 

躲在葉片間睡眠中的小鳥 … 成隻 Sleeping Birds 咁樣 !

 

Bingo ! 朋友們找到了第一朵夜光菇, 是外型很可愛又有趣的一朵 !

尋找夜光菇之過程很有趣, 當我們看到了外型類似夜光菇的目標, 第一件事就係關了頭燈, 讓眼睛適應黑景, 察看一下野菇有否發光, 若是看到了野菇正在發亮中, 那就可以 Set 架生準備玩長曝光了 …

夜光菇的亮度有點如北極光, 肉眼只見灰白微亮的那一層, 需用單反相機配高 ISO & 長曝光下, 才看到那尤如北極光的小小一片綠, 係咪好靚好迷幻呢 ?!


Photo credit to Kami Hui


Photo credit to Tony Liu


Photo credit to Tony Liu

 

除左夜光菇, 還有大量其他的野菇, 隻隻唔同, 款款有趣 !

 

究竟隻菇有咩咁特別,要佢地 3 個 (人) 圍 1 隻菇呢 ?!

 

夜光菇的第二站, 今回多左幾隻架 !

 

最密集的一叢夜光菇 … 影完出黎都真係好靚架! !


Photo credit to Kami Hui

 


Photo credit to Tony Liu

 

水塘之中的角落生物, 唔知呢條係咩淡水 Goby 呢 ?!

 

最估唔到回程仲有驚喜呀 !

開車中途突見前邊停左好多架車, 仲架架打了死火燈, 我還以為遇上交通意外添 …

路途中突然找了個地方停下, 跑回去查看一下, 原來有隻受了驚的赤麂, 呢隻東東我真係未有機會見到架 ! 呢隻赤麂極為膽小, 可以因為嚇親而心臟病發死亡, 所以絕對是要 handle with care !

Leave a Reply

%d bloggers like this: