2023 高雄。台南中秋快閃之旅 – Part 2 台南單車半天遊

 

Day 2 出門, 我們先去安平老街搵早餐食 !

搵左幾搵, 第一餐食下古早味肉粽先 ! 一來就點齊 3 款安平古早味肉粽 : 古堡粽、肉粽 & 花生粽 ~ 每隻粽都好似小小的, 其實非常足料, 又香又好食, 真心推介大家去試試 ~

 

接著我們來到周氐蝦捲, 隨意點了蝦捲、蚵捲 及 蚵仔煎 …

蝦捲 及 蚵捲 也不過普普通通吧, 但那蚵仔煎真的很不行, 太敷衍了 !

 

出發單車遊之前, 我們先去參觀一下 安平樹屋 及 英商德記洋行 !

英商德記洋行原為五大洋行之一, 為當時其中一個重要商業據點, 如今繁華不再, 只留下了蠟像館展示著過往的歷史 …

 

我對展示館的興趣不大, 反而以往到訪過的樹屋, 我卻不介意再去探索一下 ~~

事隔數年, 樹屋的改變不大, 仍然看頭十足, 值得去逛逛 (而且在樹蔭之下, 特別舒服) !

 

樹屋咖啡, 我比較記得的就是雪糕, 這裡有我很喜歡的茶味軟雪糕 ~

朋友們則點了幾款凍飲解解渴, 不錯 !

 

出了安平樹屋只要多走幾步, 就到了可以租單車的地方 !

踏上了單車, 我們齊齊往南出發去 ~~

 

路經安平遊憩碼頭, 遇上海賊王大典正在進行中  …

接著順著路騎過了橋, 去安平漁人碼頭 ~

 

這條是大魚的祝褔, 好大條鯨魚哦 ~~~

點解喺荃灣嗰條唔可以整得有美感點喎 !!

 

踩到咁上下, 想小休一下, 就去左 秤秤咖啡 (Scales AP coffee) 飲杯嘢 ~

天氣實在熱得有點厲害, 因此選了 Soda drinks 配 1 鹹 1 甜兩小食 !

這 cafe 幾唔錯架, 就係地點有點吊腳, 都係咁啱經過先去得到 !

 

餓底的我唔夠飽, 接著去東璋虱目魚湯滷肉飯 再食過 …

走入店內, 最搶眼的反而是 台灣食用魚的 poster !

一口氣點了虱目魚丸湯、魚皮湯、魯肉飯 & 魯鴨蛋, 保證夠地道又食得飽 ~

 

食完兩間都未夠, 要再去 夏綠蒂雪花冰安平店 食份雪花冰先夠 !

一份西瓜, 一份芒果, 兩個口味都係非常解暑 ~

 

日落前回到台南安平堤頂自行車步道, 直衝去四草大橋後防坡堤, 齊齊等候著一個美麗的日落 ~

呢條自行車步道非常平整好踩, 但係沿途散步中的遊人不少, 咁就要踩得小心點啦 !

這天我們擁有一個不錯的咸蛋黃日落 !!

 

日落後就是全速回村還單車 …

還了單車, 經過了 河童町昭和景點伴手禮專賣, 寫下一張 Postcard 俾自己 !

 

經過小葉布丁還是被吸了進去 ….

但吃過就覺得没怎麼特別 ~

 

回民宿前去買外賣, 這天晚餐要簡單吃, 因為這晚的主食是宵夜  ….

 

是夜預約了民宿外的一家小酒館 – RAH Bar / Dessert 甜點酒吧 !

地方優美, 環境舒適, 甜品豐富又精彩, 飲品就暫時只有冷飲, 而且主打酒類飲品, 但都唔會令人失望 ! 半夜能夠找到如此啱同朋友傾計食甜品的地方, 係台南人的幸福呀 !

 

Day 3 一早起床, 在附近吃份地道早餐, 我們就要出發回高雄 ~

 

回到高雄, 相約了住當地的朋友到老新台菜吃頓飯 !

這餐廳主打 無菜單料理台菜餐廳, 餐點分幾個不同價位, 以人頭計算 !

 

這回午市套餐共有 七道菜, 每道都頗有特色, 而且可以根據食客的飲食忌諱來調配  ~

食品賣相不俗, 每道餸菜味道不錯但算太精彩, 而且個人覺得份量有點大, 吃到尾段基本上都吃不完, 最後只好就由住當地的朋友包走回家 !

 

離開高雄前最後一餐 : 係春水堂呀 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: