2023 高雄。小琉球之旅 – Part 2 再潛遊小琉球

 

小琉球的第二天 …

無較鬧鐘下一早醒過來, 剛好可以走出房門外, 好好欣賞一個美好的日出 ~

無錯, 原來民宿頂層可以看到日出, 我還是這次才知道的事 ! 

 

民宿提供了我們這朝早的早餐, 係一份賣相豐富, 食品富有地道色彩, 實在係好睇又好食的出品呀  ~

碟中一件件的唔係蘿蔔糕, 其實當地傳統食品 : 琉球粿  ; 至於成碗愛玉咁樣的, 係古早口味的柴燒粉粿, 配著糖漿來吃, 口感很不錯 !

 

是日島上主要活動 : 潛水 !

今回還是找了 小琉球流星潛水中心 (Meteor Scuba Diving Center) 的潛導帶我們出發 ~

第一潛出發於人山人海的大福西, 那出入水位的混亂狀況, 都真係有點大開眼界 …

好在當慢慢潛離人潮, 我們終於可以享受潛遊在大海中的樂趣 !

第一潛 11 點落水,27 度好暖的水, 點知潛導話對佢地黎講已經算涼涼的, 最深只到 13.7m, 潛咗 58 mins ~

 

呢款海蛞蝓好鬼靚喎 !

 

小琉球的魚種都幾 Colourful 架喎, 搞到我影完一條又一條 ~

 

呢條勁得意喎, 八八掛掛咁成日伏係度望, 影佢都會怕羞咁走左去 ~

 

一次應該影齊了小朋友 & 成年人囉 !

 

連 eel 都搵到咁靚的 pattern !

 

又一條奇怪的魚, 但都好鬼得意架 !

 

第二潛潛導帶我地去左杉福漁港 !

今回 1245 落水, 呢邊竟然有 30 度水溫, 最深去到 14m, 今回潛左 52 mins ~

小島西邊是日番風, 水面狀況不太良好, 因此只有潛友們在此處出没 !

我們才下水不久, 就找到海龜們的身影 …

 

專心在找吃的海龜們 …

 

沙地有大群 Garden Eel …

遠睇冇咩野, 近多少少睇其實佢地個樣好卡通 !

 

古怪的 Puffer 巡邏小隊, 半水中的佢地真係好搞鬼 ~~

 

我係 HK 潛左咁多年水, 總係見唔到潛友們話都常見的深海泥鯭 …

自從喺小琉球呢度見到大群深海泥鯭 (星斑籃子魚) 之後, 我好似終於解鎖左咁, 接著之後喺 HK 本地都終於見到大大群了 !

 

潛完水之後, 喺潛導介紹下, 我地騎著單車去嘆啡 !

呢間知味咖啡 (Unknown Coffee), 店面小小好精緻, 店主招呼卻很好, 而且沖泡咖啡非常用心 ~

 

這杯 Dirty 不得了哦 ! 咖啡與牛奶的平衡剛剛好 ~

自家製的糕點也很不錯, 潛完水來這裡 hea 一下真係好鬼爽 !

 

這套心廣體胖系列就是在這裡遇上的, 這次手上現金不夠, 没能帶走作手信, 卻帶走了一大堆此咖啡店的掛耳杯 …

 

今回小琉球的手信 : 郵票與本地手工啤酒 (個樽勁靚 !)

Leave a Reply

%d bloggers like this: