United Kingdom – Kingsbury Water Park

尋日同朋友們及佢地的狗狗去左呢個 Water Park, 一個有範圍好大, 有好多個湖的公園 ! 呢度入場泊車係 2.50 pounds, 就可以玩一日, 呢度你可以放狗散步, 踩單車, 跑步, Camping 同埋一 d 水上活動 ! 

呢度的 Information Centre, 好多資料搵到架 ~

呢度都有小火車座, 但今日唔見有得玩喎 ~

其中的一個大湖, 今日有 Powerboat Racing !

跑得好暢快的狗狗, 佢真係見水就發晒顛, 之後仲剎唔切制跌左落水添 !

成架穿梭機咁的 Powerboat !

佢就黎起飛啦 ~~~~~

 睇下 D 樹木圍住晒, 成個天然畫框咁 ~

過左呢條橋, 就可以到 Kingsbury Town, 遠處的就係 Church ~

 

沿湖邊走左大半圈, 突然想去小 Town 走走, 我地就上左小橋, 向 church 方向走 ! 係去到 Church 門口, 遇到一個係度打掃緊的阿伯, 佢突然問我地, 有冇興趣行下呢間 Church, 咁我地又呆呆咁話 "好呀 !!",  就咁我地就開始左歷時 2 小時的  FREE guided tour 啦 ~

老伯係呢個 Church 的管理人, 所以佢有鎖匙, 表面上佢睇黎50 yo, 但原來已經 77 啦, 嘩 ! 非常健壯呀 !! 佢好熟悉呢間 church 的歷史 (呢間係 12th century 的 building), 佢裡裡外外, 邊度加建又打通, 邊度係前人學箭時用黎磨箭頭的牆, 邊度本來有道木門, 又俾人拆左, 仲要俾人隨手用一塊刻有十字架的石碑頂替, 佢唔講真係唔會留意到, 但到你睇到時, 又會好興奮喎 ….

係 Church 聽佢講左好多歷史, 跟住就係去玩 BELL 啦 ! 老伯帶左我地去鐘樓, 首先係去學拉鐘 !! 跟住佢開左道小門, 走左一條又窄又舊的樓梯, 上到塔的頂層睇下個鐘係點樣被拉响的, 真係好好難得的機會黎架 !!

行完晒個 Church, 我地就要開始回頭, 準備回程去我家食飯啦 ~

Kingsbury Church

維修保養得好好的內部 !

我地一個個輪流試去拉响個鐘, 一共有 6 個, 6 個都唔同 Key 架 ! (我朋友先示範 !)

就係呢條小樓梯, 可以通上鐘樓頂層 !

流口水的松果 … Haha …

Leave a Reply

%d bloggers like this: