HK : 久違了的針草帽

 

我究竟有多久没一次過行完針草帽呢 ?! 好可能係毅行之後就冇再行過了, 我平常都係由沙田出發, 直接跳過針山去草山再上大帽山.

呢期有點身痕, 又想去練練山, 就選了針草帽, 點知呢日真係又熱又曬呀 ~

我們由城門水塘出發, 呢期個個都話香港各大水塘都有點乾塘, 實境望下, 都真係乾乾地喎  … 

 

針山特色 … 上樓梯吧 !

大家放眼欣賞山下風景, 不要專注山頂距離, 就會發現上針山還是可以的 …

可能太耐冇行過針山, 下山路段似乎被整理過, 没有以往的凹凸不平 及 跣腳, 覺得好行左喎 !

 

完成針山, 來個不太難的草山 …

上完山先黎變天氣, 天色一下變得陰暗 ~

 

誰知道轉眼來到大帽山上山時, 天氣又似乎好了一點, 那就照原計劃上山吧 … 還以為開始下雨就可以回程添 …

我蠻喜歡走大帽山的, 這裡的地貌跟別的山頭有點不一樣, 尤其那堆山丘上的大石群, 散落在草原四周, 看上去很像是從天上洒下來的感覺 ~

 

大霧山果然大霧哦 !

其實來過大霧山幾次, 打霧率還真不低呢 ~

我們在霧中繼續前進, 偶遇人群及牛群, 終於成功來到山頂的天氣雷達站 !

 

大帽山的下山路是最沉悶一段, 還好蓮姐的小食亭就是最好的目標 !

吃過豆花, cool down 一下, 就可以去坐巴士回荃灣了 ~

是日走了 19 公里左右啦,  6 小時內完成 ~

2 thoughts on “HK : 久違了的針草帽

Leave a Reply

%d bloggers like this: