United Kingdom – Bristol City Centre Walk

上個 Weekend 仲係天朗氣清, 一轉眼到左呢個星期, 基本上日日都係陰天, 天氣又凍, 唔通已經過左 Summer ?! 俾番個 Summer 我呀 !!!!

之前提過, 我上星期日係 Bristol City Centre 漫行左一下午, 咁今日就放上黎俾大家睇下 !!  

我好鍾意咁樣行下架, 有好的天氣, 有靚的風景, 有一個朋友 or 有一部 Mp3 機 (2 揀 1 ?!), 仲要有行 行下會遇到的 Cafe 一間 !! 咁就可以用左我一日時間架啦 ~ 

City Centre 的廣場, 今日天氣熱, 好多小朋友係小噴泉度玩水 ~

呢度叫 Harbourside, Canal 2 旁有好多餐廳 ~

Bristol 的新建部份, 好多 New Appartment, 又係 Canal 旁的 ~ (呢個圓球係咩黎 ?! 唔知喎 !)

YHA 就係 Canal 旁, 仲有架 Red Mini !

兄台, 做乜係度自閉呀 !? 天氣咁好出去行下嘛 !!

呢度係舊碼頭, 將會係 2009 年加個 Museum, 而家呢度暫時放左 d 展品, 包括路軌同火車 !

河上有架好搶眼的船, 係觀光用的 ~

行到攰攰地, 係河邊搵間 Cafe 坐下, 晒下太陽, 真係舒服到唔想郁呀 !

Brunel's ss Great Britain, 一架由英國開去澳洲的船, 今次冇入去, 下次先帶埋阿媽去啦 !

住宅區, 風景好好, 河 2 岸都有行人道, 仲有一個 Marina !

離開河邊, 我地往 High Street 方向走, 經過另一個廣場, 有 Church, Library, 同一片草地 !

High Street, 上次黎時落大雨, 都冇乜留意, 今次黎到, 見呢度 d 屋都排得幾靚架喎 !! 

其中一間 Shop 怖置左好多熱氣球, 隻隻都幾靚架 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: