Shetland Trip Day 9 @ Lerwick (The End)

仲差呢一篇, 我就完成晒呢個 Shetland Trip 的記錄啦 !! 呢個 Trip 係 5 月尾 6 月頭去的, 一共去左 9 日, 前前後後寫左 40 篇 !

我自呢個 Trip 之後, 都再冇放過長假啦, 旅遊癮時不時都會發作, 仲不自覺有 d depress 添 ~ 不過最近我又有新 Target, 下年一月中回港放假期間, 我已經 Plan 左一個 New Zealand 2 weeks self drive trip, 由南玩到北, 由地玩到海再飛埋上天, 只係 Plan 行程已經令我十分興奮啦, 真係十分十分十分期待呀 !!!

因為咁, 是時候完成呢個 Shetland Trip 的 Last Chapter 啦 !!  

=======================================================================

最後一日係 Shetland, 真係有 d 唔捨得走, 太喜愛呢度的人同風景啦 !

呢一日, 我駕車到西面的 Scalloway, 一個漁港, 曾經一度係 Shetland 的 Capital, 呢個 Town 比起 Lerwick, 真係細好多, 不過相對更寧靜, 街上人唔多, 我隨意沿海邊走走, 先見到 "Shetland Bus" 的記念. Shetland Bus 係紀念一班o係德軍攻打 Norway 時, 專門由 Shetland 運送物資番 Norway 而犧牲的人. 而碑前的花圈係前一日, Queen of Norway 獻上的.

 

繼續沿海邊行往 Town Centre 行, 會到達一間小小的 Museum, 呢度由 2 位老人家打理, 佢地唔係當地人, 而係太鍾意 Shetland, 幾年前由 Birmingham 搬黎的. 呢間 Museum, 有好多古董, 大部份都係以前當地人日常生活所用的物品, 另外有 1 part 係詳細講關於 Sheltand Bus 的 History, 雖然細細間, 但都幾有特色架 !!

再往前走到 Harbour, 就會見到呢幢 Scalloway Castle, 呢幢 Castle 建於 1600 年, 係當時的大地主壓迫 Shetlander 去起的, 係當時的 Scotland 係非常豪華的設計, 不過 Castle 主人惡有惡報, 住唔夠一陣就俾人處決左啦, 而家個 Castle 只係淨低個殼 ~

Scalloway 的一排望海的舊式房子 

Scalloway Castle 的外表 與 內籠 – Um, 得個殼 !!

往 Scalloway 有一個小山, 呢度係一個 View pt 

 

離開 Scalloway, 慢慢沿小路駛往 Lerwick, 向呢個旅程最後一個目的地進發 – Shetland Museum. 之前睇左佢的開幕禮, 今日係佢第一日 Public Open Day, 我走前梗係唔會錯過啦 ~ 

呢個 Museum 所有的野都係關於 Shetland, 由佢的板塊形成, 地埋氣候, 生態環境, 歷史時序, 當地生活, 經濟發展都一一講到. 我係呢度打發左一個下午, 逐格逐格展館慢慢睇, 由此第一日開幕, 呢度仲有 Live music 添, 行到攰, 坐下聽下音樂, 都幾 enjoy 架 !

Shetland Museum 入口的表演

呢一隻係成個 Trip 只見到相, 唔見真身的 Otta !

Shetland Museum 入面的 Boat Hall, 最愛的 1 part !

嘩 ! 呢份 Diet History 真係易 Take ! 閒日要 take 15 min, 呢個應該唔洗 5 mins !

古代 Shetlander 住的屋, 同埋佢地用的工具, 仲有件草褸 !

Shetland 年年都有 Folk Festival, 其中一年有呢件 Tee !

 

行完 Museum, 係時候去還車 then 去 check in 今晚班船啦 !! 咁快就 9 日, 旅行的時間總係好快就過架 !! 玩完之後, 又係開工的日子啦 .. 打後的大半年都冇假放囉 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: