冬蔭公湯 + 泰式香辣煎魚 Tom Yum Kung & Thai Sytle Spicy Markel

早排太忙太多野搞, 好耐都冇煮餐好架啦 ! 今日的英國, 雨又落過不停, 我仍然出左去一轉 Supermarket, 買料準備煮番餐泰式晚餐 : 冬蔭公 同 香辣煎魚.

今日 supermarket 有完條 Salmon half price 呀, 一條又肥又新鮮, 一隻手咁長的 salmon 都只係 8 – 9 pounds 咋, 可惜我一個人點食得晒喎 ! 不過今年 X"mas 都想訂海鮮番煮大餐, 搵到間網上訂購的 seafood store, 只要 6 pounds 就會即日送到我家, 佢有 Live lobster, Clams, Oyster …etc, 價錢非常合理, 最難得係佢地係新鮮 !! 我 send 左 email 去問佢地 24/12 送唔送貨, 如果係, 阿媽過黎時, 我就可以煮餐勁的同佢過 X'mas 啦 !!

冬蔭公湯做法好簡單, 材料有 : 蝦 (可惜 Supermarket 冇賣有頭的 !), 香茅, 泰式辣醬, 南薑, 辣椒, Pasley (有人用 Coriander), Tomato, Oyster mushroom, 草菇, 本來要用 Lemon / Lime leaves, 但我買唔到呀 !!!

調味用 : 雞粉, 魚露, Lime juice.

只要將所有野放埋一齊+ 雞粉煲半小時, 臨食前放蝦入去煮 15 mins, 最後用魚露同Lime Juice 調味 !! 我衰多手臨尾連皮放個 Lime 入去, 唔記得左佢係有陣澀味, 搞到撈起左之後都仲有少少味 !!

 

另一味係香辣煎魚 : 我用左 Markel 黎煮呢個菜, 煮法好鬼簡單 :

先用刀係魚身劃 3 刀, 用 salt + black peper 黎醃佢一陣, 印上一層薄薄的 corn flour, 放入鑊 pan fry 至全熟. 開另一個鑊, 用油將泰式辣醫, 小辣椒, garlic, ginger 同 parsley 爆香, 加入魚露, lime juice 同 sugar 調味, 等個汁煮燶, 放魚回鑊撈勻, 就可以上碟啦 ~

呢個魚酸酸甜甜,幾香幾惹味,都幾好送飯架喎 !

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: