四葉妹妹扭蛋第二彈 – Yotsuba & Monochrome Animals II

 

上年年尾才買了第一彈的 四葉妹妹扭旦, 話咁快又有新一系列了.

第一彈的介紹, 可以睇番呢度 : http://traveling-fish.tixmart.org/2012/11/22/yotsuba-monochrome-animals/

這次不用越洋訂購, 拜託了表弟代為到旺角一轉, 超感謝 !

没辦法了, 我早已敵不過旺區那人山人海的了.

上月已到手的玩具, 到這天才有空遂一的去砌砌, 再拍拍照, 那就順道放上來分享一下吧 !!

 

何以四葉這個造型, 帶點楚楚可憐呢 ?!

莫非佢唔鍾意熊貓先生 (Gaint Panda) 坐佢隔離 ?!

兩者同拍, 簡直呆對呆呀 !

 

哈 ! 唔知 Common Zebra 肯唔肯食四葉餵的草呢 !?

似乎 … 佢唔多理四葉喎 ~

 

四葉呢個開心樣, 突然令我想起契女添, 真係同樣的咁開心在奔跑 ~

原來四葉係見到 Adelie Penguin ~

P.S. 都係開心樣同四葉夾 d ~

 

四葉究竟係度望咩呢 !?

隻野又黑又白咁, 其實係 Malayan Tapir ~

 

哈哈哈哈哈 !

四葉勁衰囉, 扮惡走去嚇 Ruffed Lemur, 結果連 Striped Shunk 都怕左佢了.

 

其實除左呢 set 扭旦, 我仲買左兩樣野, 不過仲未有時間去砌.

紙箱人阿愣, 全咭紙來的, 但我怕砌左出黎唔放好, 會濕到變晒型呢….

至於四葉模型, 最令我頭痛, 怕要抽空坐定定的, 小心地去砌才行, 成功再同大家報告吧 ~

2 thoughts on “四葉妹妹扭蛋第二彈 – Yotsuba & Monochrome Animals II

Leave a Reply

%d bloggers like this: