HK: 收季啦 ! 一號風球下的潛日~

 

十一月還會打風, 一號風球現正懸掛中, 唔知係咪會變三號波呢 ?!

雖然打風, 我們依然相約出海潛水, 難得我們一團本來於非洲團相識, 家下即場變潛水 Buddies ~

這天天氣真的麻麻, 難得還有丁點的陽光 … …

唔理啦 ! 怪獸號出發 ~

 

打風, 海面風浪頗強, 機乎所有西貢潛水船都來到橋咀.

這樣的天氣, 想也想像到水中能見度唔會高.

倒也没所謂, 只為與朋友們聚聚, 同埋 … … 順道試試那支新購電筒的功效 ~

第一潛下水 10-11m, 能見度差到不行, 要用手摸才知到底. 升水再轉戰 4-5 m 沙底, 勉強玩了 30 mins.

第二潛留守 5-6m, 左找右看, 才找到丁點生物, 45 mins 就算了.

 

想知是日能見度有多好, 看看這張合照, 大約一隻手之距離左右, 再往後則連人也見不到 ~

好 ! 是日兩潛收工, 本年應該可以收季了, 下年再繼續吧 !!

 

潛後跟好友們到西貢 Tea, 離開之時遇見連群結黨而至的本地牛, 原來佢地會咁樣一齊黎飲水架, 好搞笑 …

牠們還真自在, 邊走邊拉 x 的, 於道上留下一道痕跡 …

(剛好電話的電都用光了, 唯有借 阿聰 的相片一用)

10 thoughts on “HK: 收季啦 ! 一號風球下的潛日~

  1. Cynthia

    之前看到你去紐西蘭的post, 想問一下你是怎樣book Doubtful Sound overnight cruise? 我上網只係搵到大船, 搵唔到你個d細細隻的family cruise.

    1. ~ 魚 ~ Post author

      開頭我以為佢係剌冠海星那種, 先咁多腳仔, 但佢身上又冇刺喎.
      根據漁護處的介紹 :

      海 星 的 五 角 對 稱 是 最 顯 著 的 。 雖 然 海 星 大 多 有 五 根 腕 , 但 腕 的 長 度 及 數 目 視 乎 品 種 , 甚 至 個 體 而 定 , 並 不 一 致 。 海 星 的 身 體 有 五 個 相 同 的 部 分 , 每 一 部 份 有 一 組 獨 立 的 器 官 , 可 各 自 獨 立 運 作 。 牠 們 的 口 部 位 於 身 體 底 部 中 央 , 而 肛 門 則 位 於 上 端 。 大 多 海 星 都 是 捕 獵 者 , 牠 們 的 食 物 種 類 繁 多 , 由 附 在 岩 石 上 的 有 機 物 至 海 綿 及 貝 類 。 最 嗅 名 遠 播 的 海 星 是 刺 冠 海 星 , 牠 們 喜 歡 以 珊 瑚 蟲 為 食 , 能 在 短 時 間 內 破 壞 大 量 珊 瑚 。

      海 星 具 有 很 強 的 無 性 生 殖 能 力 , 一 個 新 的 個 體 可 由 一 個 身 體 部 份 再 生 出 來 。 以 珊 瑚 蟲 為 食 的 剌 冠 海 星 為 例 ,把 牠 們 砍 至 數 件 ,並 不 能 把 牠 們 殺 死 及 控 制 牠 們 的 數 目 ,只 會 令 牠 們 的 數 目 以 倍 數 增 加 。

      香 港 錄 有 二 十 一 種 海 星 , 而 南 中 國 地 區 則 大 概 有 二 十 種 。

Leave a Reply

%d bloggers like this: