HK : 海下灣之兩潛

 

七月休潛 (主要係因為出左門), 八月再來 !

是日跟朋友們來個 revision day, 陪伴朋友之餘, 自己也獲益良多 !

今回我們黃石出, 直達海下 !  原以為天氣會很差, 卻出乎意料之外的陽光普照, 不過同時也很悶熱呢 ~

 

第一潛 – 海下灣 !

由於陪同朋友們作 revision, 我們以淺水為主, 基本上不過 4m 深.

不過都係冇乜野睇之餘, 水溫時冷時暖, 而能見度仲越黎越低添 ~

 

水有幾濁 !? 我自己舉機拍自己, 出黎就係咁喇.

即只係一隻手咁遠, 你已經睇唔清我囉 !

 

第二潛, 我地轉去海下西灣 !

我們先到船頭跟大家練一下 Bouyancy 先. 嘩 ! 撞鬼丫, 一過 4m 就有冷水層, 只要一潛落 d, 我就被凍到精神為之一”震” ~

玩多兩玩唔制啦, 我地去珊瑚區看看 ~

 

呢條石頭魚呢, 只要某 d 角度影呢, 其實佢個樣呆呆咁, 幾搞笑架 !

我就鍾意影到佢頭大身細架啦 ~

 

 

呢條魚都幾靚架, 係濁水之中都俾我搵到佢, 多得佢個條咁搶眼的魚旗咋 ~

查實 … … 呢條係咩魚黎架呢 !?

 

有圖有真相, 即使水真係唔清, 我還是得說係在這裡找到 ray !

我先看到尾, 以為只是乜鬼水草, 再看到沙地上的一個線型, 就知我終於係 HK 遇到唔係見人便逃跑的 ray 了 ~~

Close up 對眼仔俾大家睇下先  !!

 

是日兩潛完成, 回程 !

 

回到西貢, 再相約了多兩位朋友, 我們一行七人齊齊去六福菜館食晚飯 !

事實上我們很遲才訂枱, 幸好我們吃 1830 那一輪, 所以訂位成功.

之前曾帶外國朋友來這裡吃, 覺得水準很好, 事隔一年再來試菜, 結果 … … 水準依然非常好, 而且由訂枱到下單上菜, 都覺得店員們都很友善有禮, 很喜歡這一點 (大家如有吃過西貢另外某家海鮮酒家, 便會明白我的意思了 !)

我們點了七餸一湯, 以小炒為主, 海鮮只有椒鹽飽魚一味, 所以這餐吃起來又經濟又美味呀 !

六福菜館 Openrice Review : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=16936 

 

2 thoughts on “HK : 海下灣之兩潛

Leave a Reply

%d bloggers like this: