2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 5 Part 1 Local Boat Dives 的兩潛


 

Day 5, 又一個好潛日 !

一早起來, 剛好潛店外的沙灘水退到尤如一面鏡, 將人們的活動一一反映在水中 … …

一大清早就有美景附近, 這是旅遊時得到的 Bonus ~

 

 

而我們可以邊欣賞美景, 邊吃個豐富的早餐, 真的很幸褔吧 !?

這就是潛水之旅的好處, 不用怎麼去跑景點, 我們的景點全都在海中 … …

不用強求, 也不能強求, 看到便是一種福氣 ~

 

是日玩 Local Boat Dives, 不用駛出到外島, 反而就在離 Dili 不遠處, 已經是潛點 !

 

 

下潛點 – The Pinnacle !

這個潛點在水面看似在海中央, 實則水中大約 12 – 14 米左右, 是一個珊瑚礁區.

這裡的水流出名勁, 今回下水我也被搞得有點措手不及, 因為剛下便要急踢往礁石群潛去, 怎料我真係踢極都唔係好去水 !!

這潛我真係用氣太快了, 只潛到 40 分鐘, 最深係 22 米 …

這黃色魚群簡直就是這裡的地主, 潛黎潛去都總遇著牠們在頂流, 不過見到佢地都好, 起碼我都能成為魚群的一份子 ~

 

 

 

 

哈 … 頂流還有閒情去影兔兔, 看來Nudi 對我的吸引力真係無限 …

 

大流的地方, 自然有大野睇 … …

今回看到躲在洞中休息的鯊魚 !!

um … 我唔識呢條鯊魚叫咩名呀 …救教 ~

 

 

 

睇完正面, 睇帶面, 原來佢個身上係有暗間條紋架 !

而且仲要係一洞兩條添 ~

 

呢條應該係 BB White tip 來的 !

佢個樣古古惑惑咁, 仲要 E 起棚牙, 個樣有點搞鬼 !

轉個頭, 佢就張開左個口 … …

雖然佢只係 BB, 細細條咁, 但老實講我都唔係咁敢塞個相機入洞影相架咋 ~

 

好 ! 冇氣, 夠鐘升水 … …

 

本來第二潛打算到碼沙灘長碼頭那邊, 可惜經 DM 觀察過後, 認為水流也是很急, 就決定轉位了 !

 

我們轉位到 Christo Rei 附近, 那就得向那很有巴西氣息的耶穌像進發 … …

 

 

第二潛在 Back of Christo Rei !

這裡明明就是一個水質超清的沙灘, 在水面完全可以看到水底的 ~

 

下水 ! 這個位都幾好玩, 很多小傢伙可以供給我們拍照 … …

這一潛不算很深, 大約 18 米, 又是可以玩得很長的一潛 … 60 mins !

那水 … 清得没話說 … …

 

呢度真係好多 Nudi, 就連呢隻地拖咁樣的都有 … …

 

仲有佢地 … …

唔同顏色, 唔同品種 !

 

 

 

 

 

這小魚很美, 但超怕羞, 所以一開燈就會走掉, 唯有就咁樣去影算了 !

 

 

學人玩下微距 !

佢地就係我的 model ~

還有這兩條大點的魚 … …

 

玩夠, 這朝早兩潛完成 !

爽呀 ~~~~

 

回到 Dili, 有點潛不夠之感, 結果詢問了一下 DM, 他肯帶我們再來一個午潛.

那我們快點回潛店吧 !

 

時間有點緊迫, 午飯未能吃到太多, 那就在潛點樓上的 Castaway Bar 來個一人一湯好了.

没料到這裡的蕃茄湯咁大碗, 而且湯很 Rich, 很美味, 是一個意外驚喜 ~~

4 thoughts on “2015 潛遊淨土東帝汶 – Day 5 Part 1 Local Boat Dives 的兩潛

Leave a Reply

%d bloggers like this: