UK : 2016 過客之旅 – 一次去晒 Bristol, Bath & London

 

難得番到英國, 咁就梗係順道探下朋友啦 !

來到 Bristol, 呢度景點唔算多, 加上又唔係 Hot air balloon festival 時期, 咁另一個選擇就係 Clifton Suspension Bridge !

呢度其實唔單止得條橋, 呢區的建築同公園都好靚, 特別係呢個深秋時份, 剛好是黃 / 紅葉出現之時 ~

The Clifton Suspension Bridge Webpage : http://www.cliftonbridge.org.uk/

 

 

行人同單車過橋, 係免費的, 不過如果係車輛呢, 就要俾 1 鎊咁多啦 !

有時間不妨走上一個來回吧, 吊橋就在 River Avon 之上, 可以有很遠的觀景, 橋上的風景真的很美, 有機會值得來這裡一趟 ~~


 

轉眼間, 我們來到了 Bath !

這個地方, 我隔一段時間就會來一趟, 不過通常都是即日來回的.

我們下午才到逹, 没想到時隔數年, 這裡的遊客數量會這麼多, 風景依舊但一切都變得很商業化 !

市中心太過人山人海, 帶好友看過了 Roman Bath & Cathedral, 我們就去下一個我覺得較美的地方 ~

 

 

我較喜歡的地方, 是 Riverside 這邊, 亦即 Pulteney Bridge 附近 !

呢度可以沿河散步, 仲可以走到去河邊, 唔講唔知, 真係第一次見到有觀光船在河上行駛, 係以前唔多遊客玩丫, 定近來新加的玩意黎 ?!

 

Bath 仲有一個遠一點的景點, 由市中心走 10 分鐘左右, 就可以來到 The Royal Crescent  !

呢度有個大公園, 草地夠晒廣濶, 如果天氣好話, 值得帶埋食物黎野餐架 !         

 

晚飯, 我地決定去食下本地名物 – Sally Lunn’s Bun !

我自己都唔記得有冇食過呢間餐廳, 不過既然有機會, 加上餐廳本身就係一座很有歷史的建築物, 我地就去見識下啦 !

Sally Lunn’s Restaurant Webpage : http://www.sallylunns.co.uk/

 

 

呢度的 Bun 真係幾好味架, 不過主菜的肉就普普通通咁啦, 加上我地本身唔太餓, 真係試過就可以了.

反而呢度支 Rose Lemonade 幾好飲, 呢個牌子之前有飲過 Ginger Beer 都唔錯架, 有機會番 HK 又睇下有冇先 ~

 

好啦 ! 終於來到英國之旅最後一站 – London !

我地帶住 2 件大行李上路, 將有半天在 London 遊覽, 第一站是醫肚的好地方 : Marylebone Farmers’ Market, 唔係第一回黎, 但仍然有驚喜 !

豬肉包好好味, 車厘茄好甜, 香菇包夠熱辣辣, 如果有機會煮飯的話, 可以買多點新鮮蔬果添 ~

Marylebone Farmers’ Market Webpage : http://www.lfm.org.uk/markets/marylebone/       

 

係附近再補番個 Crepes, 一甜一咸都好好味, 就係坐在戶外凍左一點 …

之前開始我們的步行之旅, 係呀 ! 我好鍾意用 11 號巴士黎遊 London !        

 

我地由 Green Park 行到去 Buckingham Palace, 再穿過了St Jame’s Park !

呢條路線係呢個時間行係最靚架, 沿途仲可以欣賞紅葉跟黃葉添 ~

       

 

接著就係 Westminster & Big Ben 啦 !

順路架, 但好遊客路線黎, 呵呵 ~

黎到呢度, 送埋 River Thames 的風景 !      

 

好了 ! 時間到了, 同行朋友的回港航班要 Check in 了 !

問題係 … 星期日的 underground 照舊不可靠, 很富貴的坐 cab 去火車站, 死趕爛趕下, 卻遇上 Heathrow Express 的 delayed, 終於係最後 45 分鐘內趕到, 好在朋友仲 check 到 in 咋 …

而我地就準備開始另一個新的旅程, 踏上地球的另一個地域 ~~

2 thoughts on “UK : 2016 過客之旅 – 一次去晒 Bristol, Bath & London

Leave a Reply

%d bloggers like this: