2019 Supper Moment Concert 之旅 @ 澳門

 

話説早兩個星期同班朋友去澳門睇 Supper moment 演唱會, 這是一個去年的約定, 今回我們終於都成行了 !

同行的朋友們都是食得之人, 來到澳門又點可以唔四處食下野, hea 下 Cafe 呢 ?!

澳門的第一餐, 我們來到上回也有介紹過的 倫記軟滑腸粉 ! 呢度的葱花蛋腸粉固然好食, 又香又滑, 即點即做, 但原來魚滑腸都唔錯架喎, 等我下回試埋個韮黃鮮蝦腸先 ~

倫記軟滑腸粉 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E5%80%AB%E8%A8%98%E8%BB%9F%E6%BB%91%E8%85%B8%E7%B2%89-%E6%B2%99%E6%A2%A8%E9%A0%AD-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-%E7%B2%A5%E5%93%81-r123709

 

接著來到我間中就會去一下的南屏雅敍, 除左那厚厚蛋治很令人回味, 沙翁同奶茶都係非常值得點架 ! 如果計啱時間, 記得叫埋新鮮出爐蛋撻喎 ~

南屏雅敍 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E5%8D%97%E5%B1%8F%E9%9B%85%E6%95%98-%E6%96%B0%E9%A6%AC%E8%B7%AF-%E5%A4%9A%E5%9C%8B%E8%8F%9C-r24226

 

關前正街附近都是老舊翻新地段, 小店林立, 還有很多街頭壁畫 ~

是日天氣不穩定, 雨下了一整天, 失去了在街頭遊走的興致, 那唯有留待下回再去探索吧 !

在小巷之中找到了老房子麵包店, 踏進店中一刻就已被麵包香包圍著, 可惜是日未有吃麵包的意慾, 未有機會一嚐這店的出品 !

老房子麵包 Facebook : https://www.facebook.com/oldhousebakery/

 

文藝門, 聽上去完全冇諗過係一間 cafe, 今回趁住落雨人少少, 去幫襯一下 !

呢間 cafe 由店員到顧客都好鬼 hea, 一人點了杯咖啡, 係度 hea 下 hea 下都坐左兩個幾鐘囉  …

至於飲品呢, 都有點特色野, 咖啡非常唔錯, 係可以再去的一家 cafe ~

文藝門 Facebook Page : https://www.facebook.com/macau.artdoor/

文藝門對面的商店, 在門外刻下當年颱風 “天鴿” 及 “山竹” 吹襲下, 這條街被水淹至的水浸位, 當時水位係超高喎, 就算有閘門都冇用啦 !

 

明明剛飲左杯咖啡, 點解我地又可以去左維記咖啡粉麵飯架呢 ?!

要來這店的原因, 為的就是那同樣大份又同樣熱辣辣的 煲仔飯 & 梳乎里 !

堅好食, 煲仔飯煮得飯粒分明又有飯焦, 而梳乎里蛋香超濃, 呢兩道菜都會令人有番去再食的衝動 !!

話說, 我地食食下煲仔飯突然停電, 我地仲感嘆話 … 慘啦 ! 冇得食梳乎里啦 ! 點知阿師傅好淡淡言咁回覆話, 放心, 焗爐有餘溫架嘛, 轉頭就有得食架啦 ! 果然, 轉過頭那成個藍球咁大既梳乎里就在黑暗中出現, 那一刻真係好似食生日蛋糕咁開心囉 !!

維記咖啡粉麵飯 Openrice : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E7%B6%AD%E8%A8%98%E5%92%96%E5%95%A1%E7%B2%89%E9%BA%B5%E9%A3%AF-%E4%B8%8B%E7%92%B0-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-r70679

 

最估唔到, 無啦啦係澳門見到 Hello Kitty, 仲要係藍色 O-Moon 特別版添 !

公平點, 呢個系列的 Hello Kitty 產品都算幾見得下人, 咁買幾件送俾朋友做手信都唔錯架 ~

O-Moon 澳門店 Webpage : https://www.omoonmacau.com/shop/

 

葡國菜在澳門很常見, 水準價錢可以很參差, 今回的Portugália 葡多利正宗葡國菜, 我地都係第一次去食咋 !

整體食品水準不錯, 某幾道尤其出色, 如蒜蓉蜆, 鱈魚薯條 (Bacalhau à Brás) & 烤豬 都幾好味, 不過個海鮮飯就普通啫, 下次改試鴨飯先 !

Portugália 葡多利正宗葡國菜 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E8%91%A1%E5%A4%9A%E5%88%A9%E6%AD%A3%E5%AE%97%E8%91%A1%E5%9C%8B%E8%8F%9C-%E6%B0%B9%E4%BB%94%E8%88%8A%E5%9F%8E%E5%8D%80-%E8%91%A1%E5%9C%8B%E8%8F%9C-r462537

 

Supper Moment Concert 正式上場, 我稱之為邪教活動, 基本上唔洗點坐底, 基本上係可以跳足一晚, 非常好玩呀  ~~

呢半年好幸運, 睇左 3 個好正的演唱會, 九展的Rubberband, 台北小巨蛋的陳綺貞 & 今回澳門的Supper Moment, 若問我還有誰的演唱會想看 ?! 那就是一票難求, 要係佢 Hometown London 開的 Adele !

 

是日活動還未完結, 完左演唱會我地仲去左宵夜, 勤記甜品係不可缺少, 但由於佢地就黎收舖, 咁就買左外賣先啦 !

唔係第一回介紹, 我差唔多次次都會去幫襯的一家 !

勤記甜品Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E5%8B%A4%E8%A8%98%E7%B3%96%E6%B0%B4-%E6%B2%99%E6%A2%A8%E9%A0%AD-%E7%B2%B5%E8%8F%9C-%E5%BB%A3%E6%9D%B1-%E7%94%9C%E5%93%81-%E7%B3%96%E6%B0%B4-r24436

 

六記 … 有感質素不復當年勇, 又要等好耐, 唔黎冇損失 !

 

想食魚湯米唔一定要去三盞燈, 反而氹仔有一間新開的仰光小館, 我地食過都覺得幾唔錯, 可以推介一下 !

除左魚湯米, 椰汁雞湯 同 咖喱角都好好味呀 !!

仰光小館 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/macau/r-%E4%BB%B0%E5%85%89%E5%B0%8F%E9%A4%A8-%E6%B0%B9%E4%BB%94%E8%88%8A%E5%9F%8E%E5%8D%80-%E7%B7%AC%E7%94%B8%E8%8F%9C-r523208

 

最後來到有點期待卻令人有失望而回的 Janice Wong MGM …

或者可以用華而不實來型容這店所售的飲品, 當然 Fans 大可以說 Janice Wong 的賣點不在飲品, 不過作為以其命名的 cafe, 飲品質素實在不可以太馬虎, 用按機質素的咖啡 又或 吉百利水準的 Hot Chocolate 來充數, 未免對自己的品牌不太負責任了吧 ?!

尚幸我們只點了牛角包, 没試其他糕點, 因為牛角包實在没有太大驚喜 ~

反而 3 款甜品的賣相及配搭確實令人有點驚喜, 至少没有失掉其甜品大師之身份, 不過若單單只為這些甜品來到路氹 MGM, 也就没必要了 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: