2019 速遊台北 III – 豪飲豪食瘋狂搜購團

 

話說 11 月頭, 跑了一趟台北美食遊, 等我寫番個紀錄, 分享下我地買左同食左幾多美食啦 !

到埗第一站 : 劉媽媽涼麵 !  呢個涼麵真係會令人上癮, 我間唔中去到台北都會想去食. 而這晚我們是坐著死亡的士前往的, 在司機大哥的瘋狂駕駛下勉強平安到達, 這趟車程中有好幾次差點就撞車了, 超死怖哦  … …

劉媽媽涼麵 : 台北市松山區市民大道五段33號

 

這晚還有上回介紹過, 係夜市買到的鹽酥雞 !

 

Day 2 – 一大早, 先來個本區名物 : 廖家飯糰 !

台灣的飯糰一向好食, 但呢個真心覺得好正, 非常足料之餘, 食材味道配合得非常好, 下回再去台北, 即使要多走 10 多分鐘過去, 我都要買個做早餐呀 !

廖家飯糰 : 台北市中山區新生北路三段82巷35號
FB Page : https://www.facebook.com/Liao.rice.ball/

 

台式早餐真係好吸引人, 咸豆漿 & 蛋餅我都愛吃, 但九層塔蛋餅真係不得了呀 !

 

黎左咁多次台北, 真係冇去過上引, 今次去都係八卦下先 …

行完我只有 2 個評語 : 遊客區 & 貴 !

 

上引隔離係濱江果菜市場, 我都係第一次到訪, 可以搵到勁多本地蔬果, 如果真係可以搬堆菜番 HK, 我會係呢度毫不猶豫咁狂掃, 但講到水果呢, 就算係高價位之選, 用作送禮或手信就不錯, 但自用就可能唔太抵了 !

我都係鍾意去番平時買開生果的菜市場, 不過都幾肯定唔會買到相中那咁巨型的釋迦了, 有得也有失咁啦  ~

 

本年年初, 我試過了食養山房 (http://traveling-fish.tixmart.org/2019/03/30/taiwan-2019-01/)

那來到年尾, 我們找到了很類似的一家食店 : 大山無價.

據說這裡是食養山房的前身, 後來食養山房搬到另處, 卻尚有人在這裡打理著大山無價, 誰先誰後我也没有去深究, 那就即管看看那家的食品更出色吧 !

若說環境的精緻優美度, 我會覺得大山無價比較可愛及小巧一點, 相反食養山房則似乎為了擴大生意額, 令食店環境變得較商業化了 ~

大山無價 FB Page : https://www.facebook.com/%E5%A4%A7%E5%B1%B1%E7%84%A1%E5%83%B9-%E6%87%B7%E7%9F%B3%E6%96%99%E7%90%86-192659107445432/

(桂花凍)

若論菜式精緻度, 兩者可謂不相伯仲, 而且某些菜式的相似度非常相近 !

(杏仁豆腐 配 紅米糕)

 

這是鮮貝味噌湯, 這口湯做得不錯, 鮮甜嫩 … 說的是藏在湯中的那顆鮮貝 !

 

這道是令人失望的, 魚生片不夠鮮哦 !! 至於鮮菜沙律則有點平平無奇 …

反而那綜合果醋很合胃口 !

 

麻油雞麵線配靈芝茶, 以主菜來說不夠搶眼吸引 !

 

素菜羹糕渣, 這道救了不少分數 ! 糕渣係宜蘭有名小吃, 配上那個菠菜芫茜蓉, 好吃 !

接著的烤大蝦, 看上去不錯, 吃的卻没什麼鮮蝦香味 ….

 

再次喝到蓮花湯了 ! 味道相似, 賣相相同, 很難不令人想起兩家餐廳的關係 !

尾聲還有松茸飯配烤烏魚子, 原來烏魚子烤得香可以那麼好吃的哦 ~

 

這個是最令人失望的結尾, 果凍很難吃哦 !!! 唯有只吃地道水果好了 ~~

總結來說, 以食品而言, 我還是較推介食養山房給大家 !

 

Magi Planet 相信係好多 HK 朋友的鍾愛小食, 我就比較少吃, 甚至係未買過呀 !

當我見到佢出左同 KiKi Crossover 的椒麻味爆谷, 我就忍唔住入左貨了 ! 真係會食唔停口的 !

大家睇下我團友們的購買力吧 !

 

時間尚早, 去按摩前來到 Le park cafe 公園咖啡館 來點輕食 !

以 Cafe 來說, 這家絕對很有情調也有格調的一家 !

Le park cafe 公園咖啡館 FB Page : https://www.facebook.com/Le-park-cafe-%E5%85%AC%E5%9C%92%E5%92%96%E5%95%A1%E9%A4%A8-89109097845/

 

這個焦糖咖啡真的非常不錯, 不愛咖啡, 可以點焦糖鮮奶, 正 !

輕食也不錯, 但咸點的三文治比甜點還是出色呢 ~

 

這晚的重點 – 訂位要訂到 1130pm 的大腕燒肉, 一試難忘, 絕對想再吃的一家, 以服務到氣氛再到食物質素都無可挑剔的一家燒肉店, 請恕我孤陋寡聞 …. 我真係食完先知佢係米芝蓮一星餐廳來的哦 ….

大腕燒肉 Webpage : https://www.dawan.com.tw/

大腕燒肉 FB Page : https://www.facebook.com/Da-Wan-Yakiniku-Dining-Restaurant-%E5%A4%A7%E8%85%95%E7%87%92%E8%82%89%E5%B0%88%E9%96%80%E5%BA%97-155053412986/

 

厚切牛舌扒 VS 薄切牛舌, 同場比較, 高下立見 … 厚切牛舌真係好正哦 ~~

 

這晚, 由廚師推介, 吃了以下的 翼板牛扒, 排在是日最愛第三位 !

 

這片和牛板翼其實非常不錯, 可惜有比較下, 三甲不入哦 !

 

同行朋友不吃牛, 因此也點了豬肉 …

 

這個 Shabu … 真係好吃到不行, 是我的第一位, 我一定要番去再食多次 !!!!

朋友們, 要唔要一齊去 ?!

 

平平無奇的烤山藥及大蝦, 都可以烤得好出色 !

 

明明已經 120% 飽肚了, 但主廚送我們的芝士地瓜, 仍然被我們掃光了 !

來這裡吃一餐, 還是預鬆一點 Budget 會好過點, 但我覺得值回票價 !

 

Day 3 – 酒店附近先來一杯咖啡醒醒神, 因此接著又有好野食 !

本旅程第二重點大餐 – Raw 無菜單料理 !

這家餐廳的菜單應該是每季變更, 每次主題也不同, 朋友說每季菜單的受歡迎程度及迴響都很參差, 至少我有幾位朋友吃過是覺得難吃的, 因此來這裡用餐似乎是一場賭博, 是好是壞是吃過才知道 !

這季的主題為 “百年滋味”, 用的是各式台灣的傳統醬料 !

Raw Webpage : https://www.raw.com.tw/

Raw FB Page : https://www.facebook.com/rawtaipei/

 

頭盤 : 先來一份以豆腐、皮蛋及魚子醬拼湊成的, 不錯 !

 

接著是看上去似栗子, 但實則是海膽的前菜, 在虛虛實實間兩道食材全用上, 創意確實十足 !

 

這裡調的無酒精飲品也不錯, 值得一試 !

 

生蠔四食 : 我覺得是味蕾最爆發的一道, 精彩 !

 

看上去平平無奇, 但會令人吃不停的自家製麵包!

 

磨菇配松本茸, 以為洒上的是 Truffle ? 其實是自家煙燻的膽肝 (內臟) …

 

三峽筍的芝士火煱, 卻發現芝士配麵包仲好食呀 ~

我覺得為另一道出色作品 : 蟹黃甜玉米脆米餅 !

 

主菜 : 海鮮湯配鱘龍魚, 看上去不錯, 但吃下去味道怪怪 … 有點點苦澀

 

素菜沙律配胭脂鴨 ! 這個也算可以, 不錯的 !

我們各人點了一份茶, 開始甜品宴了 !

先來雪糕球, 再來一份奶凍, 接著是果凍, 最後還有糖果 …

不過坦白說, 甜品的賣相出色, 口道卻只是不過不失, 這令人有點失望 !

吃過了 Raw … 坦白說, 有點言過其實, 吃過還可以, 但應該不會再回頭 … (除非有朋友吃過後強推是令菜單啦 !)

 

吃了 3 個小時的午飯, 還有點時間, 那就到台北花博農民市集逛逛, 特別想到 神農市場 MAJI Food & Deli 買點在地手信 !

 

小小提示, 桃園二航出境美食廣場已經翻新完成, 食店新加入了林東芳 及 Kiki 麵,以後大家離開台灣前,就可以食到擔擔麵 & 牛肉麵啦 !

 

最常買也是很受歡迎的鳳梨酥 – 小潘蛋糕坊 !

今回買到了只可以現場購買的 蛋黃酥, 有綠豆沙和紅豆沙二種口味 ! 堅好食 !

 

這堆浮誇的是朋友推介, 網購後送到酒店, 再直接帶回家 …  這場面, 有點癲哦 ….

Leave a Reply

%d bloggers like this: