HK : 影唔停的兩潛半 @ 癩痢

 

嘩 ! 收到風癞痢有好嘢睇, 我地架船一出海就直駛去目的地 ~

第一潛 25 度水, 最深 11.5m, 平均係 7.6m 玩左足足 74 mins !

今回 part 到個新 buddy, 果然係幸運星來的, 睇魚唔洗搵, 自己會游埋黎架, 呢個磁場果然係勁, 兩條吊都俾佢引埋過黎呀 !!

 

咬手仔 … 就係面前游過 … 再番黎 …

 

黃尾石剎的卵卵 ~

 

佢係咪年青版三點白呀 ?! 頭頂粒白點未褪晒喎 … …

 

用 Dive Plus tune 左色的 Floral Wrasse (雜眉)

 

Goby … 唔好要我認佢係邊款好喎  ….

 

隱藏了的蟹 …

 

嘩 … 呢隻小墨大隻到呢 ….

 

第一潛見到的三款兔兔 …

 

呢支連半支都冇潛到, 但匆匆潛入水, 只因 Buddies 找到好嘢呀 !

跟指示潛落去 7.3m, 影左 15mins, 都只係為左佢 : 近期潛界大熱的 Ghostpipe Fish !

隨著水流舞動, 舞姿非常優美 !

 

第三潛最深落去 8.8m, 平均 5.2m, 玩左 59 mins, 影左勁多嘢 !

佢 Waspfish 的呆樣, 拍得住 Frog Fish 的滑稽模樣, 好得意呀 !!!!

 

Nebulous Wrasse 的肚仔漲卜卜, 莫非有 BB ?!

 

細細條好得意的沙鯭 !

 

第二潛搵到佢地, 細細隻餃子咁樣隱藏著 …

 

我認唔到佢呀 … Buddies 們唔該 !

 

三鬚 !

 

再來 Floral Wrasse ~

 

白頸老鴉 ~

 

迷濛中的 Buddies 與 某條吊 ….

最後, 原來係金毛吊呀 ! 有幸運星 Buddies 照住, 我終於影到啦 !!

 

另一條模糊身影, 幾經辛苦, 終於影到單鼻角魚 (7 號吊) !

 

兩潛半順利完成, 玩到真係有攰的感覺, 即晚回家 8 點多就瞓左, 昏迷左接近 10 小時, 呢日真係將我行完山仲有的電, 都放埋出黎啦 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: