HK : 本地綠水兩潛 @ 浪茄 & 橫洲

 

上星期還好地地的尚有點能見度, 今回就真正的金寶綠水, 跳入水中後分分鐘就唔見左個 Buddies ~

第一潛先去浪茄, 話係秘位黎架喎 … …

開頭以為會好凍, 點知竟然有 28 度水, 最深去到 8.5m, 咁鬼濁水但唔知點解都可以玩左 62 mins 喎, 我地似乎真係好爛潛咁 … …

呢個位似乎唔太多嘢睇咁, 都係得呢幾款魚係眼前游黎游去 …

 

冇魚影, 我就影海葵蟹仔 … 佢的眼神幾不滿咁喎 …

 

佢就係呢潛的 highlight, 竟然俾我撞破左 Barracuda 的 cleaning station, 醫生魚在幫佢清潔中 !

 

第二潛去到上回 Kayak 靚景位 : 橫洲 !

可惜是日的水質, 没有最濁只有更濁的 …

 

跳入水中, 最深估唔到都有 10.1 m, 仍然 29 度水, 仍然唔知點解可以潛足 61 mins !?

嘩 … 呢 pat 綠水真係 … …

 

好耐冇見成舊擦子膠咁的兔兔啦, 近呢 2 年都好似冇影過佢地喎 !

 

第一眼見到佢, 只係眼前閃現一下, 便躲到石底之下 ;

我去去返返咁重回石邊數次, 終於肯俾我影番兩張, 佢先再次躲回石洞中 !

係有少少鬆郁濛架啦, 真係要追住先影到架 ~~

 

大的影唔到, 小小躱在洞中的都唔放過 !

 

另一小洞搵到蟹仔 !

 

潛潛下, 眼尾見到呢條蛇咁的嘢郁下郁咁, 望清楚原來係 moray 來的, 都幾粗壯架喎 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: