2023 COVID 後台北避年之旅 – Part 1 令人想念的台北美食

 

2023 年的 9 月 1 日, 一個星期四的半夜時份, 我仲咁得閒係度寫 Blog, 因為聽日我地唔洗番工 !!

喺呢一刻仲係 3 號風球之制, 就已經預告左明天會掛 8 號風球, 甚至會上到 10 號風球, 亦因此我原本 Weekend 的台北閃遊就此泡湯了 !

冇得去台灣玩, 咁嬲嬲地唯有出番本年的台灣遊記好了 !

 

本年農曆新年我出走了去避年, 不客氣的打攪我的台灣朋友們 ; 疫情間足足 3 年没見, 我都快不懂得說國語, 說起來都要被取笑了 X0X !

 

#Simple Kaffa  #興波咖啡 還是今回去台北才開始知道的名字, 朋友趁大年三十, 當台北人都回了鄉的日子, 帶我一訪不用排隊入座的興波咖啡 ~

我一向不太懂欣賞淺焙手沖咖啡, 因此選了中深焙的阿寶綜合 ; 反而當店名物的各式淺焙, 今回還未準備好去學習品嚐 … 不過, 佢地另一名物 : Tiramisu 就有幸食得到, 軟滑的口感, 係值得味嚐的一道甜品 !

台灣的 Cafe 就是很有空間感, 作為興波咖啡的旗簇店更不會失禮, 連咖啡師的沖泡區都那麼富麗堂皇, 係呢度飲咖啡都真係坐得幾舒服架 …

(後記 : 當然, 之後我發現了另一個更好的興波 : 興波天空 啦 ~)

來到台北, 多謝朋友帶我去吃台菜, #真心台菜 真心好味 !

一行才三人, 卻點滿了一枱美食 : 第一次吃到 糕渣 (相二 看似蘿蔔糕的東東), 外表平平無奇, 原來咁好食架 ~

三杯中卷係我常點的台灣菜式, 香 ! 還有而家已經好恨食的 (櫻花蝦) 米糕 (相五) …. 呢個我最近好恨去台灣食的, 到而家都未被滿足到 …

 

大年初一的 #迪化街, 人山人海的 … 不過佈置還真係節人氣氛 ~

朋友帶我來閒逛一下, 順手都買了點手信 : DoGa香酥脆椒, 很適合愛辣的朋友 !

 

走到途中, 朋友帶我去搬到迪化街的 #滋養製菓, 享受了一份最中套餐, 最中簡單來說就是糯米製成的餅殼 配上了 紅豆餡 的糕點, 套餐就再配上一杯熱茶, 很配很夾的小茶點 ~

 

離開迪化街前的華燈初上 …

還有入夜後, 朋友再帶了我回迪化街拍夜景 ~

 

Day 4 則約了另一位台灣朋友, 等待見面之前, 我先去補給一下 咖啡因 !

 

朋友帶著還未吃早餐的我, 來到內湖的 #卡啡那 Caffaina Coffee Gallery, 吃了一頓有水準而且豐富的 Brunch ~

入內單看都櫥窗內的包點, 已經有令人目不暇給的感慨, 望埋個 Menu 應該就會有埋選擇困難症架啦 ~

貪心的我先吃了一份咸點 Shakshuka, 再吃了朋友的 Beef Quesadilla, 接著點了一份精美而且很適合打卡的 Strawberry Souffle (仲會配埋士多啤梨 & 雪糕架 !), 最後仲要食多個草莓大福先滿足地離開 !

 

入夜去吃晚飯前, 經過了景美觀光商圈之時, 突然好想食臭豆腐, 結果 …. 咪就係食咗份臭豆腐囉 …

臭豆腐都係我去台灣必吃的小食之一,  鬼叫 HK 好食的都已經執晒咩 !!

 

登、登、登、登 … 台灣第一回正式去食薑母鴨, 朋友就帶了我去幫襯 #阿蘭姊薑母鴨 ! 正哦 ~

單是一個鍋底已經超級爆料, 還未計可另外加點的火鍋配料, 還有那餐牌上長長的熱炒斃呢 !?

結果三人可點的熱炒款式不算多, 畢竟每份食材也份曋不少的, 下回再戰應該要加重隨行人數了 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: