Day 3 in Prague (布拉格) – Part 8 (The End)

係第 100 個網誌, 我終於完成左我的布拉格之旅啦 ~~

由石板路漫行到山腳, 又會到番 Lesser Town. 而沿路都有唔少商店, 每間店舖的門口都頗有特色.

呢間小店第一間吸引我的, 係佢門口 2 邊的畫, 繼而係呢間店名叫 Adelaide !

呢間的熱氣球擺設真係好可愛架, 可惜價錢都唔平架 !

走走下, 又回到 Charles Bridge 橋底下啦 !

 

終於完成了一整個 Castle 之旅, 我地又係時候去醫肚, 今次我地去左間傳統 Czech Pub 改成的餐廳 ! 一入到去, 好好彩咁有位俾我地, 因為好似又係 Fully Booked 咁, 不過呢度的服務態度真係有點兒那個, 不過食物都算唔錯, 食 traditional CZ 食物, 又係幾咸下 ~

今次叫左出名的 Roast Duck, 我估唔到佢一上上半隻俾我 !!  加埋 2 種 Dumpling 同酸菜, 唔係同人 Share 下, 我點食得晒呀 !!


食飽晒之後, 我地去左睇一場 Black Light Performance, 即係o係一個全黑的環境, 利用螢光物質去表演 ! 我本來好想睇由當地出名劇團做的最新劇目, 可惜 Timetable 完全就唔到, 結果我地去左睇一套 3D 搞笑劇, 真係可以話, 搞笑不足, 無聊有餘, 咁就過左係 Prague 最後一個晚上 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: