Shetland Trip Day 7 @ Mousa – Part 2

見完 Prince Charles 之後, 我就離開 Lerwick, 一直向南到達 Sandwick 呢個小 Town, 係呢度, 我要去碼頭 join 1 個 Boat Trip, 目的地係 Sandwick 對出的一個小島 : Mousa.

本來我係打算去 BnB 打個招呼先架, 但無奈我係 Map 上面完全搵唔到呢間 BnB, 打去俾屋主, 佢教得我點行之時, 我都夠鐘要去碼頭集合啦 ! 最後我趕到碼頭, 所有人都差唔多到齊啦 !!

其實呢日天氣唔係太好, 出面都幾大風大浪, 好在佢冇 cancel 到個 Boat Trip 咋 ! 呢個 Ferry Service 由 1971 年已經開始 operate, 佢除左每日有1 – 2 次 的來回 service 之外, 佢係 5 – 7 月, 每星期有 2 晚會 Run 半夜 Trip 去睇一種好罕有的雀鳥 – Storm Petrels. 不過呢幾日天氣唔好, 好似要 cancel 左呢個 trip. 

Mousa 亦都係一個 RSPB Nature Reserve, 除左出名睇雀 & Wildlife 之外, 仲有一個最出名的古跡 – Mousa Broch. 呢個用石砌成的 Broch 係現存最完整, 高13 米, 建於 2000 年前, Iron Age 時期的一個 Tower. 到而家, 考古學家都未搵出呢 d Broch 的用途係乜, 又由咩身份的人住的呢 ?!

我有入到去呢個 Broch, 佢係有 Double layer stone wall,  所以好擋風, 仲好隔聲架, 而我亦爬左佢條又黑又窄又唔 even 的石樓梯到 Broch 頂 !! 真係好難想像 2000 年前, 佢地樣點起呢座 Tower 呀 ! 

 

就黎到 Sandwick 時, 係路口已經見到海中央的 Mousa !

呢架 Ferry 就係服務左 Sandwick 30 幾年, 一共換左 4 代的 Solan 啦 !!

呢日咁o岩有 RSPB Ranger 跟船, 只要俾 2 磅半, 就可以跟佢的 Guided Tour !

超強吸水力的植物, 以前曾用黎做 Dressing, 又有人用黎做厠紙 !

島上的燈塔, 但係呢個島已經冇人住架啦, 最後一個人係 1853 年搬走的 !

呢度叫Seal Pool, 好彩的會見到好多Seals 係度hea, 主要有 2 種: Common 同 Grey Seals

中途經過一片草地, 亦係Arctic Terns 的 Breeding Ground, 我就係呢度俾雀兇架啦 !!

 

呢個就係 Mousa Broch 啦 !! 就咁睇成個煙通咁喎 ~

Broch 的內部, 全個都係用石砌成的, 你睇下個 guide 幾型 !

呢個 Tower 的頂部, 跟據考古學家估計, 應該有一個用草同木砌成的圓錐形蓋 ~

Broch 中央, 仲有水井添架 ~

Broch 就建於海邊, 可能亦有防禦作用架 !

 

離開前, 呢度都有座 Mini Broch, 唔知邊個砌的呢 ?!

Leave a Reply

%d bloggers like this: