朱古力意粉 Cocoa Pasta

今日同同事放工睇戲, Keanu Reeves 套新戲, 算啦, 真係寧願冇去睇呀 ~

不單止咁, 仲食左餐幾唔抵的 Pizza Hut, 係英國咁多年, 除左第一年食過一次嚇怕左之後, 我都冇再去過啦, 估唔到事隔咁多年, 都仲係冇乜進步, 全間餐廳的食物都唔係 cook fresh 架, 連 pasta 都係放入焗爐熱番俾我, 我點會知呢 ? 咪係佢連焗番熱焗衰左囉, 中間仲係冰架 ! 

好啦, 講番重點先, 去開 city centre 行街, 我都會到這間朱古力店行下的, 時不時都會有新奇產品, 繼上年買過 Chilli Drinking Chocolate, 今年我買了 Coco Pasta, 又剛好由西班牙帶了一小盒 chocolate fondue 回來, 哈, 打個朱古力意粉邊爐都好喎 一或係 煮個咖喱朱古力意粉 ?!

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: